Separate names with a comma.
Hahahaha!!!
Har faktiskt aldrig reflekterat över ljudet nämnvärt, men då har jag inte lyssnat på just den skivan ordentligt sedan den släpptes. Sen spelar jag...
Hm.. Det är högt, och då menar jag inte bara där det ska vara högt. Känns som om alla instrument ligger på samma nivå och dränker varandra lite...
Var det verkligen SÅ illa? Jag kommer ihåg att många kritiserade just produktionen, så mycket att de släppte en andra utgåva tror jag? Faktum är...
True dat. Diggar faktiskt vad jag hört från den plattan hitintills, gillade iofs Death Magnetic också, verkar bli more of a good thing :)
Visst fan, Hardwired släpps på fredag. Kulkul!
Känns inte hållbart för ett företag som OnePlus heller för den delen. De må vara populära, men Sony they are not.
Säga vad man vill om hans attityd, men han skötte fighten i sig väldigt snyggt :P
*shrug* Vettefan om det hjälper oavsett vilken form det intas i.
Solljus är överskattat.. Och svårt att få tag i så här års :P
[MEDIA] View: https://www.youtube.com/watch?v=ut2LuYDbUTQ En snabbgenomgång från XDA. I videon hävdas att denna är stabil nog att använda som...
Connor McGregor alltså... Goddamn.
Kärlek är, för mig precis så mycket eller lite som man vill att det ska vara oavsett från vilket håll den kommer.. Framtiden bekymrar mig också...
Vad är att vara lycklig ens? Tycker mig se och känna glimtar av det ibland. Men lika fort som de dyker upp hittar något annat dit och får dom att...
Jo.. Det är nog mig året om egentligen, har mina gamla hjärnspöken att tampas med (men vem har inte det?). Vad är grejen med att må dåligt...
Vet inte om jag är inne i någon sorts formsvacka mentalt eller om det är den sedvanliga "höst-deppen" som spökar. Är konstant trött och bara...
Kollar på Narcos.. Det är inte en dålig serie egentligen men ändå har jag svårt att behålla fokus på den.. Knepigt.
Haha! Nice, nöden har ingen lag. Jag kommer från en G4 med hyfsat bra upplösning, rent tekniskt är skärmen på denna en nergradering men jag kan...
Vad lyckades du svänga ihop?
Är mer än nöjd :D Inget att anmärka på öht.
Tack för påminnelsen :P
Åhfan, är det något att ha när den är så billig då? Finns den också på Kjell?
Han pluggar mekatronik. Han är 'pillig' av sig så något 'hands on' är nog bra. Han äger dock ingen lödstation fast det verkade inte vara...
Intressant, för mig är det rena grekiskan men han vet säkert vad man ska göra xD.
Vad kan man köpa till en lillebror som pluggar på Chalmers och har till synes allt han kan tänkas behöva? Mellan 600-800 kronor, brukar alltid...
Där är inte jag ÄN :P Just nu vill jag bara ha ett par schysta trådlösa.. Har inget egentligt behov av brusreducering heller.
Jag har köpt på mig betydligt fler n jag behöver under det sneaste året.. Är på jakt efter ett par till i detta nu. Potentiell julklappsönskning :P
Min är likadan. Hon vet att jag gör vad fan jag vill med mina pengar, får bara fnitter och huvudskakningar när jag berättar att jag handlat något...
Ja, jag hoppas det i alla fall :) Har trivts bra ute på de två praktikperioder jag haft hitintills.
Det gör dom inte tror jag, han ställde frågan som en omröstning.. Det verkade snarare vara ett sätt för honom att trolla lite på skoj..
Okej jävlas är fel ord, men han håller på på Twitter... "1+3=37" (?)"Gillar ni hörlursjack?", "Hur mycket tycker ni är lagom? (32, 64, 128, 256...
Jepp, det är det.
Är det verkligen det? Jag trodde inte att de skulle klämma in 6 gig i en lur heller när det begav sig... Och Carl Pei fortsätter jävlas med folk...
8 GB RAM i OP3T...? OnePlus.. Stahp!
Inte min grej tyvärr. Dricker gärna alkohol i goda vänners sällskap men klarar mig utan krogar och dylikt.
Jag har det inte än, men jag utbildar mig till förskolepedagog sedan lite mer än ett år tillbaka. Universitetsstudierna i sig är väl inget jag...
Det tror jag faktiskt.. Har lyckats påbörja vägen till ett yrke jag sa att jag ville ha redan som 6-åring.. Bor i egen lägenhet, har en underbar...
9 år och en månad innan jag föddes då.. Det var värst.
Jag ville egentligen skriva något väldigt utförligt här i tråden men det behövs liksom inte.. Du får ett riktigt MONSTER till telefon med hur...
Jag la min beställning så fort Webhallen lagt upp produkten typ.. Tror det var under första dygnet t.o.m.