Separate names with a comma.
Nja inte riktigt sant va [emoji14] Skickat från min LG-H850
Hahaha Skickat från min LG-H850
Slänger kanske ut den på tradera. Skickat från min LG-H850
Då har man lärt sig något nytt. Saknas kvitto blir en telefon automatiskt 2000 kr mindre värd. Skickat från min LG-H850
Garantin går på IMEI. Lite svårt med kvitto när LG inte gav mig något Skickat från min LG-H850
Kolla vad G5 går för nypris samt LG cam-modulen och sem buda efter vad som kan vara rimligt. Minst 5000 kr plus frakt för båda iaf Skickat...
Haha aldrig Skickat från min LG-H850
Slängt upp min G5 i KoS iaf. In och buda men inga skambud :) Skickat från min LG-H850
Säljer min G5 grå i kanonskick, bara använd några timmar. Medföljer LG cam, bara uppackad och testad. Fick telefonen i onsdags så den är så gott...
IPhone [emoji173]️ [emoji173]️ Skickat från min LG-H850
Lär väl bli så [emoji38] Köpa? Skickat från min LG-H850
Blir nog att byta tillbaka till iPhone så fort jag kommer hem Trivs inte alls Skickat från min LG-H850
Grattis @tontmobil hoppas du klarar teorin också! Skickat från min LG-H850
Vet ej, skärm ligger på högst förbrukning iaf och jag kör på auto Jabra assist ligger i bakgrunden men verkar inte dra något nämnvärt. Skickat...
Mitt användande skiljer sig säkerligen kraftigt från de flestas men iPhone är svårdödad. Fast nu efter sju månader har jag märkt att batteriet...
Som vanligt för mig alltså. Skickat från min LG-H850
Japp, skulle aldrig ge mig iväg utan. Har en dålig usbsladd (orzly) som inte följer spec men min billaddare är inte på 3A ändå så jag klarar mig...
Iofs :) Skickat från min LG-H850
Som vanligt är batteritiden hemsk med Android. Tog mobilen från laddaren vid 5 imorse och är nu nere på 67 procent. Skärmtid på 56 minuter typ,...
Rätt trevligt faktiskt. Kraftigt nerbantat. Skickat från min LG-H850
Ja precis [emoji4] Inget hårdvarumässigt stör mig iaf. Ett pyttelitet glapp mellan telefon och modul men det gör ingenting. Skickat från min...
Vet inte vad jag ska tycka om G5 riktigt hehe. Trevligt med lastpass autofyll igen dock Skickat från min LG-H850
Nä, har inte blivit av Skickat från min LG-H850
Är LG dåliga på uppdateringar? Det är ju juni nu och jag har April-säkerhetsuppdateringen. Skickat från min LG-H850
Sant Skickat från min LG-H850 via Tapatalk
Hoppas inte Skickat från min LG-H850 via Tapatalk
Tyvärr ja Skickat från min LG-H850 via Tapatalk
Härligt väder ute idag [emoji16] Skickat från min LG-H850 via Tapatalk
Pratar om gboard :) Skickat från min LG-H850 via Tapatalk
Amerikanarna Skickat från min LG-H850 via Tapatalk
? Skickat från min LG-H850 via Tapatalk
Hehe ;) Hade inte Google något nytt tangentbord ute nu exklusivt för amrisarna? Skickat från min LG-H850 via Tapatalk
Rätt trevlig faktiskt :) Känns dock naket på armen utan min Apple watch haha. Swiftkey är dock otroligt mycket bättre. [emoji2] Skickat från...
Japp, finns inget annat sätt att veta om jag trivs med telefonen eller ej. [emoji1] Skickat från min LG-H850 via Tapatalk
Kanon! [emoji1] Skickat från min LG-H850 via Tapatalk
Test Skickat från min LG-H850 via Tapatalk
Jag fick notis för det där iaf Skickat från min LG-H850 via Tapatalk
Sant hehe, allt verkar funka på min G5 också [emoji2] Skickat från min LG-H850 via Tapatalk
Hmm Skickat från min LG-H850 via Tapatalk