Separate names with a comma.
Åh vad gulligt [emoji173]
Lagrad julmust är klart godast om man ska dricka sånt.
Vilket jävla inkompetent och lögn till svar! Jag skulle skälla ut dem efter noter om jag fick ett sånt svar personligen. Ja jävlar mycket har man...
Fördel: snyggt. Nackdelar: allting annat som Edge innebär.
Ja. Lyckades somna typ 5 till nu. Trött.
S7 Edge hade precis samma problem i dess början men det fixades i en uppdatering relativt omgående. Den touchen var så känslig dock så det räckte...
Har icke det problemet själv ser precis ut som förut.
Vaknade 2 och kan inte somna om [emoji35]
Ja det var verkligen skönt det hade varit tråkigt. Nä dags att göra sig redo för en liten dejt wish me luck.
Åh Biffen [emoji173] Krya!
Jag lyfter fortfarande upp den för det mesta när jag talar [emoji6]
Svep upp för att svara är för mig mer naturligt än att svepa åt sidan även om det blir ovant i början. Man lyfter ju liksom på luren =D
Gillar att de har tagit bort den lilla vibrationen när man drar ned notifikationsfältet när man inte är på hemskärmen och istället tweakat...
Apropå ingenting @Leo83 borde få pris för årets bästa avatar [emoji23]
Tack ska titta sen! Ah du ser. Vi får se om jag kuppar skiten [emoji6]
Är det i Örebro eller? [emoji848] Yes när jag kör Android! Eller jag har Swype på en nu pga problemen med Google Keyboard.
Det enda jag håller emot V20 är dess design. Påminner mig för mycket om BlackBerry Z10. Kameran ser ut att vara suverän och jag skulle tippa på...
Yes!
Såna där testar kan aldrig ses som tillförlitliga på något sätt bara något de har kokat ihop. Ska det vara korrekt är det ju en jävla massa...
Kommer nog inte till Sverige. Finns på Ebay.
Z Play har ju väldigt bra batteritid om det är viktigt för dig. Men lägre upplösning på skärmen.
Mysigt [emoji4]
Jo, tassarna är de ju vanligtvis rätt känsliga med även för dem de har tillit till. Hundar som katter. Brukar massera djuren lite lätt mellan...
Klurigt kan jag tänka mig. Rätt typ av färg plus rätt mängd men även samarbete från katten behövs ju. Tricky! Lycka till har tyvärr inga tips.
GG du kan din Dannehistoria [emoji173]️ Bonzo*
Tyvärr inte tatueraren gjorde lite på fri hand. Tänkte länge på att ta ett riktigt tassavtryck då jag visste att jag ville ha en sån tatuering så...
Agreed. De äldsta är fantastiskt välgjorda och ser verkligare ut än det mesta idag då datagenererat oftast blir så uppenbart. Han väntade väl med...
Låter bra det. Tappade liksom hoppet totalt efter 1-3. De blev inte vad de skulle varit.
Kommer säkert mer! Men de började bli dåliga redan vid de "äldre nyaste" och har ännu mindre förhoppningar om de nya. Om folk säger de är bra får...
Nej för fan nu börjas det mjölkas sönder ordentligt.
Julbord i Motala med övernattning avklarat. Höjdpunkten på konferensresan var hotellfrukosten idag. Mums.
Är i olika läger. Bara lite smådiskussioner till och från nothing dangerous.
[emoji13][emoji173]️
[emoji23][emoji23][emoji8]
HAHAHA @Leo83 fan vad skön du är med dina paintskills.. [emoji23]
Nej den har lite lilastick i mörker reflekterade över det jag med när jag hade en. Fina bilder!
Actual size is 192x192. Don't mess with an old graphic designer! [emoji16]
192x192 :*
[MEDIA] View: https://www.youtube.com/watch?v=CBs3LXirAm8&list=RDCBs3LXirAm8
Svullo var så mycket före sin tid!