Separate names with a comma.
Någon som kan svara på varför det bara är facebook kontakter som syns med bild i telefonen men jag har andra bilder i pc som inte förs över.
Vet att sensation inte spelar MKV själv. Nu hade inte jag direkt tänkt att kolla film på den men man vet ju aldrig.... hur troligt är det att...
Min kamera började helt plötsligt bugga... Den startar om hela tiden. bilden kommer upp, den försöker fokusera men dyker direkt ner i svart skärm....
I min telefon har jag en kontakt. han bytte epostadress så jag lade till den nya och raderade den gamla. allt ok så långt. synk mot gmail ok...
Hej, Jag har en orginal Hero, svensk 1.5 Nu närsomhelst så kommer den officiella uppgraderingen till 2.1 Finns det någon anledning alls att...
Konstigt? Vissa av mina FB-kontakter har ingen bild i datorn/gmail kontakter. en hade bild innan i telefon o dator nu ingen...vare sig på ena...
Jag har bara haft min Hero i ett par dagar. Är otroligt nöjd med den. Köpt i sverige och kör 1.5 Jag hade redan ett googlekonto innan jag köpte...
Finns det bra förhoppningar om att kunna köra android 2.0 på Hero, Galaxy och Huawei pulse?
Hej, en stilla undran: är det möjligt att byta operativsystem på en telefon? att ta en modell som inte har android, och byta till android? på pc...