Separate names with a comma.
Home borde funka oberoende av Google Wifi TROR jag.. Alla kommer ju knappast ha tillgång till internet från Google.
Dom sa bara bye bye till alla som inte var på plats. Vem vet vad journalisterna får se..
Tidigast mitten av November skulle jag tippa på.
Ja, dom sa att priserna STARTAR på 649 dollar.
Låter troligt.
Klart att du gör! Den kommer före Pixel, garanterat ;P
Så, Nu vet vi vad Pixel har att komma med. Och jag personligen vet att jag kommer vänta på min jävla Note 7 :)
Det låter däremot väldigt överkomligt.
Än en basmodell ja, men jämfört med storebror?
*suck*.. Då väntar jag på min Note 7 istället. En sak mindre att fundera över.
Minst 6500 kronor för en 5" med 32GB.. Vad kostar en 5.5:a med 128 gig tro..? Jag hoppades att alla rykten om priset hade fel, men icke. Nexus är...
Google går verkligen all in med Pixel må jag säga. Dom vill verkligen ha en del av den där äppelpajen.. Men den ser SÅ trist ut. Och VARFÖR har...
Ooh, close call där :P
Inte bara jag som kliade mig i huvudet över den "lilla" detaljen alltså? Videostabilisering ser ju fränt ut f.ö..
Varje gång jag tittat snabbt på telefonen letar jag efter den där runda hemknappen på framsidan under skärmen.. Den ser så steril ut i vitt.....
Han chattade med dom och förklarade läget? :P
Lyxigt värre.. Hade gärna tagit ett VP.. Främst för s-view fodralet. Tänkte köpa ett på EG för mitt presentkort men dom säljer inte såna alls...
Varför???
Haha! Klart det gör. Har en klasskompis som är i samma sits ;) Något nytt för de som beställt från Komplett än? Såg att de svarta telefonerna...
Bra, det är fan på tiden nu alltså! :)
Okej, flygplan it is.
Såg den! Jag dog lite inombords, men fan vad en del är kreativa!
Du får det att låta som om ingen tänker starta upp en ny tråd som vi kan diskutera i när vi FÅTT telefonerna. Som jag sa för någon dag sedan, om...
Har vi vandrat så långt ner i denna spiral nu att vi på fullaste allvar diskuterar vilket transportmedel som kan användas för att våra...
Har du sett en av de där båtarna någon gång? Det går på rätt många containrar på en sådan. Nej, jag har ingen aning om hur det där med leveranser...
Sjunga dig till söms varje kväll :)
Absolut, det låter som det säkraste och snabbaste alternativet med tanke på vilka uppskattade datum alla ÅF här har.
Brevduvor? Zeppelinare? Helikopter? :P
Jag har snorkel, vem har syrgastuber? :P
Jag borde inte skratta åt det här, men det gör jag..
Förhoppningsvis är den precis så amazeballs som vi tror att den är med tanke på hur länge vi väntat..
Om ändå, om ändå.. Jag vill verkligen ha den här telefonen nu.. Mest för att jag ska få en anledning att sluta tjata om hur mycket jag vill ha...
Tänk om dom kommer tidigare.. Det gör dom inte, men visst är det en kittlande tanke? :D
Minst..
3-4 veckor till med er underbara människor.. När man tänker på det så verkar det inte så hemskt :D
Yay, woho och hurra!.. Men vad brtyder det här för oss egentligen? Vi är ju inte högt upp i listan direkt...
Dom tycker väl att de tappat tillräckligt med pengar.. Konkurrenterna går ju all in.. Men ja, det är oerhört frustrerande.
Tack för den utförliga förklaringen. Du är en pärla!
Hmh.. Pixel/XL får alltså en SD 821 under huven.. Hur stor skillnad tror ni det är på den och Exynos som sitter i Note 7? :P
Ny dag nya möjligheter!... Men ingen ny telefon. Undrar om Komplett tänker gå ut med någon info.