Separate names with a comma.
Han kanske är politiker [emoji38]
Trevligt! För mycket fokus läggs på mainstreamlurar helt klart.
[emoji23]
Ni som har svårt för katter och tycker de är oberäkneliga ta och läs igenom det här det kan vara nyttigt: http://www.orebrokatthem.com/html/tolk.html
Huvudvärken håller på att släppa och livslågan kommer tillbaka. Wunderbar. Kanske blir en bra helg trots allt. Fantastiskt om jag har lyckats att...
Samma här. Har bra hörlurar och jag hörde dessutom av någon här på forumet att ljudkvalitén påverkas lite negativt av adaptern men huruvida det är...
Jag ska ta och utvärdera min iPhone lite till. Stör mig inte lika mycket på skärmens gradient just nu som jag gjorde igår även om den finns där....
Sååå konspiratoriskt känns det ändå inte [emoji6]
Ja men precis. 3,5mm är ju inte på väg bort egentligen om man säger så. Adapteridén köper jag inte alls. Mer lösa delar är inte någon lösning. Den...
Ja 10'an har en del nytt smått och gott. Finns en grej som gör att jag aldrig kommer skaffa en 7'a och det är bristen på 3,5mm. Köper aldrig en...
That's more like it!
Pff är inget ord..
Vad är det du inte gillar med den?
Tänk om jag har ångrat mig då? Vad säger du då?
Så jävla skönt. Förutom att jag känner mig lite hängig. Många sjuka på jobbet omkring mig i feber och skit. Hoppas jag klarar mig.
Apropå mobilskärmar [emoji23]
Den skärm som jag tycker bäst om i mitt ägo nu med hästlängder är den som sitter i min Xperia XA Ultra. Den är riktigt jämn och fin. Bland de...
Jo den blir lite röd i vinkel. Men sånt bryr jag mig sällan om. Jag tittar på skärmen rakt framifrån [emoji2]
I envy you.
Ja den är bra tycker om den skärmen jag med. Väldigt god kontrast. Inte helt jämn belysning aningen ljusare på vänster sida och nederdel men...
Jag letar inte de kommer som en käftsmäll vare sig jag vill eller inte. Ögat dras mot defekter kan inte ignorera det. Vet att jag är petig men i...
Skärmen är bra mycket mörkare på övre halvan än nederdelen. Väldigt stor skillnad i ljusstyrka. Grå på överdelen och vit på nederdelen.
I helgen åker en 6S Plus ut på Tradera igen. Skärmen är långt utanför min toleransram för vad som går att titta på utan att drivas till vansinne.
Hmm minns inte vilket DPI jag kör men det är mindre än 360 tror jag. Har för mig att navigeringsknapparna kom tätt i mitten med viss DPI ja. Men...
[emoji53]
Haha söt.. [emoji173]️
Haha! Hmm mitt första intryck är att iOS 10 upplevs lenare på denna lur än de iPhone 7 jag har testat.
Oh yeah. En 128GB bidde det. 6S Plus. [IMG]
*fap fap*
Jaaaa.. Tjej: gör det något om jag gör si eller så ikväll? Kille: ensamkväll ftw!
Vart är den köpt? I stort sett bara Netonnet som har ångerrätt vid köp i butik. Hos alla andra kommer du behöva skicka på service.
Hmm inte på min heller ser jag nu. Haft det på andra Huaweilurar. Så då vete fan.
Brukar kunna gå att göra det manuellt i Update-appen. Trycka på meny och dra in lokal uppdatering (från internminnet).
Återställt? Samma problem? Om ja så skulle jag lämna tillbaka den till butik. Kan vara hårdvarufel.
Ja men han lyckas ju inte installera den då den sägs vara inkompatibel med telefonen så han kan inte köra appen överhuvudtaget. Någon med CM som...
Nånting i MIUI sätter stopp då. Med CM går det.
Den dog precis innan jag behövde gå [emoji28]
Asså vafan jag försöker ta död på Mi Max nu innan jag går hemifrån men det är svårt om man inte spenderar lika mycket tid med den som flickvänner...
Ska ta död på den helt. Hållit på och flashat den mycket nu och grejat.
Vanilla blir lite kul när man leker med det på rätt telefon. Tabletläge på Mi Max är en av de bättre upplevelser jag haft på Android faktiskt....