Separate names with a comma.
Vad kan ett relativt nytt gigabyte gtx 970 G1 gaming vara värt idag? Skickat från iPhone
Brorsans chromebook och The Blacklist räddar kvällen :) Får tänka på vad jag ska göra med datorn.
Som vanligt. Min slutsats är att moderkortet är dåligt
Nää
Aha! Jo, så fort den slutat loopa eller om den direkt kommer till loggan utan att loopa.
Ingen aning faktiskt, det var min kusin som satte över delarna i detta chassi. Det har ju funkar smärtfritt sen dess
@220volt att byta batteriet hjälpte ej Skickat från iPhone
@220volt satte i ett nytt batteri istället och slängde det gamla. :) Skickat från iPhone
Inte långt ifrån ju [emoji1][emoji16] Okej :) jag har ett helt nytt CR2032, ska jag testa sätta i det istället ifall det jag plockade ut är dåligt?
@220volt ryckt batteriet nu, hur länge ska det vara ute för att allt ska nollställas helt? Detta har jag haft max ett år om ens det. Mitt förra...
Jag tycker definitivt att @Angelika ska köra på en 6S!
Testade det men med falukorvar till fingrar är allt småpill omöjligt! :p [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]
Lol [emoji23] Ja, det är riktigt skumt detta. Jag testade göra en reset men det verkade inte hjälpa. Jag stängde av PSU och drog ur sladden,...
Fan vad mysko detta är
Vad tror du om beep-koden?
Jaså? :p Kolla min edit ovanför, slängde in en videolänk. Jag startade en tråd där igår men hittills mer hjälp här än där.
@220volt laddar upp en till video så du får se själv. Edit: [MEDIA] Enligt computerhope.com/beep.htm så kan det vara att problem med CPU eller...
Får se Lånade en post-högtalare av brorsan. Första gången startade datorn om sig utan att posta, sen startade den om och postade en gång, sen...
Japp
Lite synd bara att dom inte tillverkas med den här socketen mer :p
@220volt @jhws kopplade ur precis allt så bara CPU, PSU och vattenkylaren var på och nu startar vara datorn om sig hela tiden, dvs den kommer...
Det var ett billigt skitkort redan när jag köpte det så det var väl väntat på nåt sätt. Det har ju rullar hyfsat stabilt i ungefär fyra år. Jag...
Ja det är det jag undrar? Även om någon komponent skulle strula tex, borde jag ändå inte kunna komma in i uefi/bios iallafall? Jag kommer inte in...
Men borde jag inte teoretiskt sett kunna komma in i uefi ändå?
@220volt @jhws så nuvarande bud är att jag ska koppla loss allt utom CPU och PSU och sen starta datorn? Skickat från iPhone
Det är inte vanliga högtalare jag pratar om, det är en liten mackapär som kopplas på "speak+" och "speak-" på moderkortet för att man ska kunna...
Hur ska man kunna få POST-ljud genom hörlurarna menar du?
Går inte alls. Har ingen högtalare i burken så jag vet inte om den ens postar.
Gigabyte Ga-z77-ds3h Jag tror det är rev 1.0, har något svagt minne av det
Nope, finns ingen. Datorn svarar icke på inputs.
Nej jag har inte testat ramminnena. Kan försöka men den verkar inte svara på någon input Skickat från iPhone
Tuggummi Nope
Testade förut att dra ur alla diskar och det där hände ändå, inte ens en varning om att det inte var något OS installerat
@220volt @Honda spelade in en video som beskriver problemet. [MEDIA] Skickat från iPhone
Har kollat noga och allt sitter korrekt
Mm hoppas... Men jag håller inte tummarna precis
@220volt jag startade upp datorn en sista gång för ikväll och lät den köra sitt rejs. Den verkar ha gått förbi moderkortsloggan nu men skärmen...
Har ingen annan PSU. Ger upp detta för ikväll, får experimentera imorgon.
Japp utan lycka
Mycket möjligt.