Separate names with a comma.
Säg det till alla som vägrar lämna ifrån sig sina telefoner :P Amerikanarna har ju fått problem med att deras regering är involverad och vägrar...
Elgiganten hävdar i en kommentar på FB att det kan komma ytterligare förseningar framöver.. Det som är märkligt är att det enda de fått...
http://www.xiaomi-mi.se/sv/ Har sett den här siten dyka upp ett par gånger, har ingen aning om den är legit dock?
Kan man leva utan pennan och minneskortsplats så funkar säkert en Google Pixel.. Men den ska också kosta en hel del tydligen..
Har man pengar undanstoppade till en mobil utan att veta vilken man vill ha så går det. November är min absoluta smärtgräns. Flyttar de...
Nej.. Jag tror jag låter min ligga tills Google presenterat sina grejer. Kan jag få tag i en av deras telefoner snabbare så blir det en sådan...
Nu ger jag upp snart... :(
Jag är rätt tacksam över att jag aldrig behövt köpa en telefon med abonnemang... Jag vill ha min Note nuuuuuuu :(
Eller slutet om man är en klant med beslutsångest (undertecknad)
Ska vi ha en till diskussion om batterierna nu? :S Och SNÄLLA kan den här jäkla trenden att sätta GATE i slutet på varenda "skandal" bara dö någon...
Det verkar onekligen så, men det var inte det som sades till mig för två veckor sen.. Inte för att det gör något om det kommer med telefonen.. Men...
Är det någon av er som handlat på EG som faktiskt fått det där jäkla presentkortet än? :S
@Klurre med kollen så här på morgonen Läste för en stund sedan att folk helt väntat inte lämnar in sina enheter i den utsträckning de borde.....
Fast hur vet du om den här telefonens batteri tog eld av samma anledning och under samma omständigheter som en Note 7 gör? Det kan ha varit ett...
Fast.. Den här tråden handlar ju om allt UTOM leveranser och dylikt? ;) Men nej, inget nytt.
Det hjälper nog om man vet vilken telefon det handlar om.
Han har lika mycket koll på telefoner och litiumjonbatterier som jag har på avgassystem och bränsleinsprutning (NOLL)
Älskar är ett starkt ord :) "Visst leker man lite med döden." Gå och göm dig :@
Aftonbladet: "ALLA ELEKTRONISKA ENHETER HAR BATTERIER SOM KAN EXPLODERA. LIVSFARLIGA PÅ FLYGPLAN!!!!" Gemene man: MEN HJÄLP!!!!! FÖRBJUD ALLT!!!...
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article23508631.ab Nu är de igång igen.. Skräm folk lite till vetja!
Det gör dom inte.
Media gör vad media gör.. Ni vet den där "Note 7:an" som exploderade och skadade den lilla killen i New York? Det var inte en Note. Det var en...
Ingen fjärrstyrd avaktivering. Men enOTA uppdatering som stoppar laddning av telefonen när batteriet når 60 %.. Intresting. Källa:...
Ingen fjärrstyrd avaktivering. Men en OTA uppdatering som stoppar laddning av telefonen när batteriet når 60 %.. Intresting. Källa:...
Det vore bra märkligt om de inte är det...
Tydligen är det i dagsläget över 70 telefoner som fattat eld i enbart USA.. Måtte de nya batterierna hålla måttet nu. Annars sitter man här och...
Samma såvitt jag har förstått det. Läste någonstans att det är samma tillverkare Apple anlitar.. Snacka om att dom kommer ha att göra ett tag.
Exakt. Om en Note 7 eller två fattat eld i folks fickor hade de stämt, fått rimlig kompensation och gått vidare. Nu är det som hänt dock inte...
Läste detta imorse. Väldigt, VÄLDIGT dålig tajming. Men, hur många såna här historier har vi läst genom åren från alla möjliga tillverkare?
Brandvarnare har jag redan, kan de sponsra med en släckare istället tro? Skämt åsido, ett väldigt bra initiativ det här, men i skrivandets stund...
Fasen.. Det vore en jävligt god idé att göra så enligt min mening...
Nej man hade ju hoppats på att den skulle diskuteras under mer positiva omständigheter.. Vår väntan är nog positiv i slutändan. Alla som får...
Jag ska vara ärlig, ju fler fall som dyker upp, desto mer orolig blir jag. Jag brottas med tanken att stryka min order dagligen. Men samtidigt...
Incidenter som resulterar i kroppsliga eller materiella skador leder till stämningar. Stämningar leder till mer dålig PR. Men, Samsung kan ju...
Jag förstår inte varför folk inte tar detta på allvar. Det kan knappast ha undgått någon hur läget ser ut vid det här laget... Samsung borde...
Den kan dock ha varit inkopplad i laddaren när detta hände. Det framgår inte i artikeln och farmorn ville inte säga mer än att de varit i kontakt...
Olika färger?
Svart. Jag gillade verkligen den blå men inte dess guldiga ram.
De har ju börjat gå genom officiella kanaler för återkallningen nu, åtminstone i USA. När problemet är 100% (eller tillräckligt för att alla ska...
Dom vill nog inte riskera något..