Separate names with a comma.
Gissar på att Ultra-modellerna kommer fortsätta på Kinesisk version av OS:et, hur mycket jag än skulle tycka det var skönt med Global...
Intresserad!
Hur funkar det med kvitto om man nu säljer iväg delar av sin box? Bra att veta tänker jag.
Beror väl på om du är bunden fortfarande och om det nya abonnemanget är dyrare eller inte.
Håller med, räkna med det sen bonus om du klarar dig. Alltid gjort så och aldrig varit allt för missnöjd då
Skönt det slutade gott för någon!
Blir väl försöka sälja iväg produkterna i paketet och köpa annan mobil, hade tur jag ändå behöver nytt abonnemang
Synd det inte låter som stor förbättring från tidigare generationer
Ah Trump, alltid en grifter...
Inte sugen på Pixel Buds Pro 2? Har ett par jag funderar sälja av från Comviqs mystery box.
Har Pixel 7 Pro, känns halvkasst gå ner i storlek... Får väl se vad som är i resten av lådan
Har du fiber från Comviq också? Står så här på deras hemsida: "När du har både fiberbredband och ett eller flera mobilabonnemang hos Comviq så...
Fick tag på en låda, dock bara sugen på ny mobil så man får väl se om man kan få tillbaka kostnaden på de andra i boxen...
Annan i samma båt? Skönt man inte sitter ensam :) Hade varit skönt om fler kom på fredag, men tills dess får jag grubbla vidare!
Fråga: Har en S21 och abonnemang (100gb) som är avbetald nu slutet av november, och i och med det tar min rabatt på abonnemanget också slut....