Separate names with a comma.
Jupp det har jag koll på varit med om många sådana fall =)
Min är också extra kelig nu tycker det har hänt efter kastrering. Mycket keligare nu än innan och då var den kelig redan då. Jag får passa mig för...
Är inte så sugen på iPhone 7 längre. Väntar nog och ser vad 8'an har att erbjuda längre fram. Är så nöjd med Honor 8 idag framförallt. Ska bli...
Precis. Därför ser jag det lite som ett calling att upplysa dem om det! Kanske blir en diskussion hemma för dem vid senare tillfälle.
Cyklister trikå eller inte försöker jag läxa upp så fort jag får chansen genom att visa med min körning att jag inte släpper dem före. Många...
Jag vet jag är smutsigare än så.
0% här. Hmm.
Finns de som haft problem med Doze på Nexustelefoner också har jag sett. De telefoner jag stängt av det på har aldrig fått mätbar sämre batteritid...
Riktigt kass batteritid på min XA Ultra som sagt för att vara en 6" mobil. Den drar 1% i timmen idlandes på wifi utan SIM i den. Ligger bara och...
Tror Allo blev en besvikelse för de flesta.
Keh?
Hittade ett "iOS"-tema idag. Kanske nån mer som gillart. https://huaweiemuithemes.blogspot.se/2016/09/ios-10-updated.html [IMG] [IMG] [IMG]
Förut babe menar inte att du sitter och hänger där med handen mellan benen.
Mixat koskit? [emoji1] Nej men det ser ut som sån där köpt färdiglagad köttfärs.
Gör så hon har ju stalkat min Instagram!
Pff I'm sexy and I know it [emoji123] [emoji8]
Overkill så det skriker om det. Kastrull är beprövat och funkar bäst.
Det är en sak jag verkligen avskyr med Whatsapp. Speciellt då jag har tre olika telefoner i drift. Poppar upp ett jävla meddelande om aktivering...
Vanlig spaghetti? Det är helt OK. Men ge fan i stuvisarna!
Inte hittat något tempered glas som är bra tyvärr. Vill hitta ett bra själv. Antingen har de släppt i kanten (Nillkin) eller också har de saknat...
</3
Gick ändå och la mig vid 21 igår. I förrgår la jag mig i sängen 19:50 och det kändes sååå rätt. Sov nonstop till 5:30 då. Har lite trötthet i mig...
Yes [emoji42]
Finns det de som har ketchup på stuvade makaroner? [emoji33] Blasphemy! Herregud sakerna man vaknar upp till.
Kan tro det. 5,2" är rätt smutt men aaaningen för stort för bekväm enhandsfattning utan att använda enhandsfunktionen. 5" är nog en sweet spot i...
MintPolly? [emoji33] Aldrig sett! Måste testas. Tycker om mint.
[emoji23]
Hmm mina preferenser när det gäller telefoner börjar gå mot smidigare format. Varje gång jag kör Honor 8 nu så slås jag av hur fantastiskt skönt...
Trevligt. Men jag kommer nog personligen att hålla mig borta från att roota denna telefon. Den enda anledningen för mig att göra det vore att...
Vad besudlad du måste känna dig [emoji1]
Säger bara det alla tänker [emoji6]
Det också [emoji56]
Hon kan inte prata just nu hon har munnen full med något [emoji5]
Har jag någon annan nivå? [emoji1]
Blowjob.
Tredjepartstangentbord har inte fungerat bra för mig när jag körde iOS. 9.0 till 9.2 eller nåt sånt. Tyckte de buggade en del överlag. Sen så var...
En DAC-modul vore ju på sin plats. Speciellt med tanke på att den inte har fått lysande recensioner när det gäller ljudet i hörlurar. Sen skulle...
Asch då vilken bummer. Jag har aldrig tyckt någon telefon varit snygg i guld.
It's a steal even!
Visst är det! Är jag nödig hemma på morgonen försöker jag hålla mig en stund. Bättre få betalt för skiten [emoji1]