Separate names with a comma.
Hejsan Jag försöker mig på nått som borde vara väldigt enkelt. Jag vill skapa en tabell med tre kolumner. Jag vill att de tillsammans tar upp...
Vattnet och hunden tycker jag ser bra ut. Bakgrundens klippor är kanske inte så vackra. Delvis beror det nog på en lite för aggresiv komprimering...
Det är alltid bra att formatera korten i den maskin man skall använda dem i och inte i någon annan maskin. Det rekommenderas t.ex. starkt att...
Kolla på Sandisks hemsida ;)
Har en 3gs och skulle vilja börja använda min N1, men har två problem som jag inte hittar bekväma lösningar på: - Kan inte ange *140# före...
Jag tycker inte att du skall vara sne för att det inte gick att fuska! När man beställer prylar över nätet så kan man ibland åka på tull och moms...
I övrigt kan väl bara tilläggas att HTC inte har stöd för sync till Mac. Du kan montera telefonen som en USB-disk, men där ser du inte så mycket...
Vad du betalade en gång i tiden är inte intressant för en köpare. En köpare jämför ju vad en ny kostar att köpa idag eller vad en begagnad kostar...
Vilka idioter. Det var ju just det vi visst och klagade på!
Det är värre än så. På den här nivån kör inte Android Java-bytekod, utan Dalvik-bytekod. Java används alltså bara som utvecklarspråk. Den bytekod...
Jag hade precis samma problem och det var enkelt att fixa. Lägg till nätverket manuellet -- det kommer inte att visas i någon lista eftersom det...
Nej, nej, det är ingenting för en telefon. JDBC använder man i stora applikationer i webbservrar och så, inte i en trång telefon som inte har...
Jag var där idag designade några skal. Ballt tycker jag, men lät bli eftersom jag inte är säker på att jag vill behålla min Tattoo. Om jag gör det...