Separate names with a comma.
Ja nu har jag fått ordning på det! Förra versionen är tillbaka och jag är såå mkt nöjdare. Är inte särskilt sugen på att göra om uppdateringen....
Mm så mycket visste jag men fick det inte att funka. nu har jag förstått att jag behövde någon slags rar-läsare (?)så nu verkar jag vara på banan...
Jag får det inte att funka när jag följer instruktionerna. Det står bara att paketet inte existerar....suck!
Okej tack. ska ge mig på att göra det även om jag tycker att allt det här är grekiska. har läst lite kort om hur man gör. är det svårt tro? Tack...
Står att det inte finns några uppdateringar.. har uppdaterat det mesta som kommit upp och då har det ju bara blivit sämre och sämre..
Säger mig ingenting men det står FRD-L09C432B360...
Sjukt. har också honor 8 och är inte i närheten. har 48% nu efter fulladdning inatt. idag har telefonen främst legat i fickan men med en del...
Jo självklart har jag försökt ändra inställningarna..
Återställt nu men allt ser likadant ut. vet inte om batteritiden än men snart tröttnar jag på android.. :( Och varför kan jag inte längre få...
Jag får små ikoner men innan var de i färg och nu är de bara svartvita..
Om man gör en fabriksåterställning, kvarstår emui 5 eller återgår den till förra systemet? Helt okunnig, tacksam för hjälp!
Någon som vet hur man återställer uppdateringen..?
Mycket missnöjd med det mesta efter uppdateringen! Särskilt batteritiden, håller inte ens en halv dag längre och telefonen är inte ens 2 månader...