Separate names with a comma.
Angående min tinnitus som jag nämnde för ett tag sedan jag har redan vant mig och tänker inte på den speciellt mycket eller också har den lagt sig...
Så jävla nice. Trots att jag la mig med 55% batteri i telefonen igår (hade använt den rätt frekvent under dagen) så klarar jag mig hela dagen idag...
Ordmärkare [emoji13] Sent from my Mi Max
Bara om du heter Luke. Sent from my Mi Max
I know son. Sent from my Mi Max
[emoji19] Förutsätter att det fungerar på något sätt om de nu fixat en sån funktion. Men vet inte. Sent from my Mi Max
Kan jag ej svara på tyvärr. Sent from my Mi Max
Planerar att åka till Fjällbacka med omnejd på semestern i år för en ren fototripp i mitt lugna ro. Detta kort tog jag 6'e Juli 2007 strax utanför...
Inbyggd dual apps funktion i MIUI 8 kan nog vara rätt nice. Köra separata Whatsapp-konton eller vilken app som helst i två instanser helt...
Yes be happy and enjoy! Sent from my Mi Max
Jag har faktiskt också brytningsfel och har glasögon/linser men ser det tydligt ändå [emoji2] Sent from my Mi Max
[emoji23] Sent from my Mi Max
You try it's only rock hard muscles [emoji123] Sent from my Mi Max
I love you too [emoji8] Sent from my Mi Max
Samma här. Det är ju den man glor på hela tiden. Hårdvara invändigt är oväsentligt för mig så länge telefonen rullar på bra. Sent from my Mi Max
Hade den haft LCD så hade 1080p dugit mycket väl och jag hade också föredragit det. Det gör sig till och med väl på min 6,44" skärm. Men Amoled...
Det är inte gnäll det är substandard. Märkligt vad folk jagar hårdvara i övrigt men det som syns med ögonen struntar man i. Man irriterar sig ju...
Hade Mate S med sån skärm. Aldrig mer. Jag ser oskärpan mycket tydligt. Sent from my Mi Max
1080p pentile-matris på 5,5" är ingenting positivt. Den enda nackdelen som gör så att jag aldrig skulle kunna köpa den.
[emoji389] [emoji52] Like a boss. Sent from my Mi Max
Sant du fick väl till och med några kronor över då. Spännande! Det verkar vara en väldigt fin mobil. Tror du lär bli mer nöjd med den än G5...
Tror du att Opo3 kommer kännas rätt @Ascii eller är det lite utav en chansning för du har ett baksug för Android?
Om inte annat känner man att kroppen skriker efter näring om det blir för mycket onyttiga saker. Blir liksom skakis typ. Sent from my Mi Max
Jag hade en kebab och pizza helg med massa godis däremellan och husmanskost. Hungrig som en oxe när jag tränar. Nu sitter jag och äter lösgodis!...
Klämmer gärna en påse Polly före frukost till exempel [emoji14] Sent from my Mi Max
[emoji23] Fan vilken tjockis jag skulle vara i så fall om det skulle hända mig. De säger ofta på jobbet att jag är en tjock människa fast i en...
Absolut! Men jag äter ganska bra överlag idag det var mycket värre förr. Gjorde en hälsokontroll genom jobbet för något år sedan då jag inte åt...
Yes! Har knappt ett uns med kroppsfett och pizza 7 dagar i veckan utan träning ändrar inte på det. Sent from my Mi Max
37 and still waiting... Sent from my Mi Max
Batteritiden verkar solid även i MIUI 8 trots tidig beta. [IMG] [IMG] Sent from my Mi Max
[emoji23] [emoji106] Sent from my Mi Max
Looking good so far [IMG] [IMG] Sent from my Mi Max
96% translated?! HomerSp is a machine!
Ett bilinbrott förtjänar inte den typen av behandling det håller jag med om.
Omöjligt att sia om. Men jag håller med. Väldigt stor nackdel. Bör vara standard idag på så pass dyra mobiler. Det gör stor skillnad. Sent from...
Wtf... Sent from my Mi Max
Lär vara kört nu. Det här tar de inte igen. Sent from my Mi Max
Suck. Sent from my Mi Max
Fack. Sent from my Mi Max
Nu jävlar heja Island!! Sent from my Mi Max