Separate names with a comma.
Kan säga den är riktigt fet. Har kört på bra asfalt så att man vågar köra hårt hehe. Pendlat till jobbet och märkt att man ofta inte vill köra...
Tackar för ovanstående input. Det blev efter mycket om och men en e7 från ewheels.se
Jag var så lat och startade egen tråd innan jag såg denna.. Sigh. Kikar på en E-Wheels E7 Nån med sånn? Undrar hur kvalitet är på skogsväg.....
Tjena! Funderar på denna E-Wheels E7 Funderingar Korrekt toppfart ospärrad? Är den okej att köra med på skogsvägar? Eller fastnar den går den...
Nu har jag inte läst igenom jätte många inlägg, men försökte att hitta men fann som sagt ingenting. Jag tänkte höra ifall någon vet någon fin...
Akilles, om det är du som gjort guiden. Så måste jag verkligen säga tack! Tusen tusen tack! Guiden var skit bra, den kan faktiskt finstilas...
hur mycket? säg ett bra pris? :) 3500? 3000? 4000?
Nu fungerar det. TACK!!!!!!
Ja jag har försökt att installera det innan och jag försöker att installera det nu. Men telefonen fastnar i "login screen" HTC - Quietly...
Ja precis, CM7!
Menar du att ta bort allting från telefonen? Jag tror inte det, hur gör jag det? Uppskattar ifall du förklarade *höhö*
Jag använder Windows 7 x64, och det fungerade utmärkt. Det kan finnas fler faktorer till att det inte fungerar för många och dom tänker jag...
Måste tacka dig! Nu är min telefon rootad, nu ska jag överklocka den och äntligen blir telefonen rolig!
för mig stannar det på "Waiting for device..." Jag vill verkligen roota min telefon, har letat i månader och nu fann jag detta. Men så stöter man...