Separate names with a comma.
Nej! Nu ska det vara 20+ och strålande sol från morgon till kväll! Snö, regn, gråa moln, etc. gör en bara deprimerad!
Kan vara för att iTunes även installerar rätt drivrutiner. :)
Haha [emoji848]
iPhone som bara ska funka, ju. [emoji854]
Bra :)
Mysko, min iPhone gör det.
Du kopplar iPhone till datorn, öppnar Windows filhanterare och klipper ut/kopierar alla bilder? Svårare än så är det inte. :)
Jävlar vad ni skriver.
+1 LastPass är bästa lösenordshanteraren. :)
Med ljudet från en Evo VIII behövs ingen stereo. Motorljudet är musik nog. :D
[emoji85][emoji16]
När moderatorer smyggillar poster @Cupcakes in looking at you :p
Japp, får testa imorgon isåfall ;)
Okej, tack :)
Mycket möjligt men då borde det istället stå att det börjar användas när mitt nuvarande premium är slut
Samma för mig då.
Paypal -> inställningar -> Payments -> pre-approved payments -> Spotify Finance Ltd -> primary funding source
Hmm. Kan det ha något att göra med att det i PayPal står "PayPal Balance" som primary funding source? Det ska ju dras direkt från kortet ju? Kolla...
Fick samma fel igen? [IMG]
Kanske? Får testa det. Gjorde en betalning på Square Enix via PayPal nyss och behövde inte öppna kortet? :S
Kolla min post ovan bruh
Mysko... Skulle dra igång en subscription på Spotify med PayPal men när det är klart säger Spotify "Oops, seems your card or payment provider is...
Det är väl vad Spotify Family kostar? Ett vanligt enkelt premiumkonto kostar 99 kr.
Sant. Får bli så. Smidigt att betala med PayPal. Bättre kontroll över vad som dras ;)
Aa. :)
Nope. :)
Ska man börja med spotifyprenumeration eller fortsätta med förbetalda kort? Hmm. (brukar köpa årsvis).
Det är det intrycket jag fått [emoji1]
Skräm inte bort henne nu :(
Det beror på smaken man väljer :)
Det lät väldigt positivt :)
Vi har en sån hemma :)
Tack! Just nu är det bara en fundering men jag vet att jag behöver dra ner på sockerintaget och att helt byta till vatten funkar inte för mig....
För jag frågade inte om vatten? :P
Och? Gör mig ingenting. Det är isf sockret/kalorierna jag vill minska på men ändå dricka läsk. :)
För det är bättre än inget?
Bekommer inte mig :) (Y) Både och, haha. :) :(
Jag har swedroid på engelska, kan vara det ;) Y?
Är det någon idé att försöka byta ut vanlig Cola mot Cola zero / pepsi max? Om man vill dra ner på sockret
Hehe ;) Japp [emoji16]