Separate names with a comma.
Yngling [emoji64] Sent from my Mi Max
[emoji28] Sent from my Mi Max
Fungerar alldeles utmärkt no issues at all. Sent from my Mi Max
Trött på idioter! Lastade gods idag på jobbet med trucken och medans jag håller på med det så kommer det en UPS-bil och ska hämta paket och...
Great minds think alike. Sent from my Mi Max
Ofta ja! Tack för tips. Sent from my Mi Max
Hmm det enda McDonalds gav mig är pruttar som luktar illa och en känsla av att vara bajsnödig. Sent from my Mi Max
Ja, kan inte minnas jag fått ont i magen nån gång direkt [emoji4] Minns inte alls sist jag hade ont i magen. Händer typ aldrig. Sent from my...
Får sällan ont i magen oavsett vad jag stoppar i mig. Men jag är fortfarande sugen på något även nu en stund efter maten. Får bli brakmiddag hemma...
Du är en ärlig själ. Bra där. Sent from my Mi Max
100kr på McDonalds ej mätt. Sent from my Mi Max
Nja lite olika. Just nu kånkar jag med mig den på de flesta ställen. Det funkar även i mina skinny jeans även om det blir lite bökigt emellanåt....
Har för mig man måste trycka OK på S7. Men inte på min Xiaomi. Sent from my Mi Max
Ja men jag använder aldrig koden just använder fingret. Sent from my Mi Max
Hmm. Minns inte på rak arm. Sent from my Mi Max
Detta är kul.. [IMG] Sent from my Mi Max
Tack! Jag bryr mig inte om benchmarks överhuvudtaget. Det jag bryr mig om är prestanda i det vardagliga livet. Benchmarks är föga relevant med...
Vafan är du min lost brother eller! Favoriten här också. Sent from my Mi Max
Skogaholms gamla APK-limpa var dock bäst gjord i Örebro back in the days. Datan vad gott det luktade i området @Ascii Sent from my Mi Max
Ännu mera mums! Ordning på dig. Sent from my Mi Max
Mums! Sent from my Mi Max
Yngling var ordet! Sent from my Mi Max
Yes! Sent from my Mi Max
Vart har jag hört det förut [emoji19] Sent from my Mi Max
Yes I'm pissed and furious at the same time. Sent from my Mi Max
Nej [emoji19][emoji53][emoji35] Sent from my Mi Max
På iPhone ja [emoji35] Sent from my Mi Max
Avinstallerade Messenger och drog in en äldre pallar inte nya emojis. Sent from my Mi Max
Har tagit kort flera år i rad ibland bara 2 men även 3 nån gång och delat upp lite. Men i år blir det 4 raka veckor för första gången på länge....
Pratade nyss om det här. Typ bara en månad kvar. Fantastiskt. Känns nästan lite overkligt. Sent from my Mi Max
Verkar vara en sån vecka enligt sandlådan men även arbetskollegor samt även mig igår. Sent from my Mi Max
Nä tyvärr inte på jobbet... Sent from my Mi Max
This is how you bring your shit to work with style. [IMG] Sent from my Mi Max
Inte glömt att ta på dig byxor eller nåt? Sent from my Mi Max
Verkar inte bli så jättevarmt idag. Får bli jeans helt enkelt! Sent from my Mi Max
Mmm kom upp i tid om än lite senare än vanligt. Inte alls lika seg som igår. Sent from my Mi Max
Haha god morgon stolpskott kanske lika bra du stannar hemma idag ja =D
Bara några år sedan alltså [emoji23] Ej smakat [emoji33] Sent from my Mi Max
Give me [emoji14] Sent from my Mi Max
Mmm Plopp...