Separate names with a comma.
Hejsan jag har en fråga hur man skulle kunna få tag i SPB Shell 3D utan att de kostar något? Jag fick hem en version av SPB Shell 3D som funka i 3...
Okej jag får vara nöjd med google latitide.
De har ja testa med men den funkar inte som den ska tyvärr för den updaterar inte vart jag är utan att jag behöver göra nåt, Sen visar den inte...
Hejsan ja tänkte kolla med er som de är så att de finns något program man kan använda till mobilen för att hålla koll på vart sina vänner finns?...
Jag har gjort det men den är väldigt låg iaf.
Hejsan jag har en fråga om de finns något sätt man kan göra för att fixa ljudet på min x10 kag tycker ljudet är väldigt lågt.
Hejsan tänkte kolla om någon vet om de finns något program man kan använda för att tex skriva sms via datorn istället för på mobilen?
Hejsan jag har precis flasha in 2.3.3 på min x10 men jag skulle vilja få den rootad också hur gör ja då? Ser gärna fram emot en guide där de står...
Jaha nu sitter man med 2.3.3 på luren den är att se fram emot vill jag lova er.
Jag säger så här SE har gjort ett grymt jobb med denna update nu ska jag bara ladda upp mobilen och se hur länge jag klarar av att använda den...
Någon som har lyckas updatera en?
Okej då vet ja då kommer jag kunna updatera så fort 2.3.3 kommer ut och inte behöva vänta på att Tre godkänner den.
De e nog jag som är blind för de jag just fråga har jag inte fått svar på förr vad jag kan se.
Som jag har fatta det så har jag lyckas fått bort det system som Tre la in på mobilen efter att jag köpte den vilket jag hade hoppas med att...
De är väl bättre och ta det i samma tråd en att skapa en ny för varje fråga.
vad är denna sida till för den är väl inte till för att trycka ner folk utan den är väl till för att svara på dem frågor som kommer fram?
Vad är det jag ska se från t.ex för att veta om dem ligger kvar?
Nu tror jag att jag lyckas göra en flash av min mobil men inte helt säker hur märker jag om ja har lyckas? och om jag har installera någon som...
De är 2.1 jag kör nu jag vill ha den nyare och den sida du skicka fattar jag inte alls mycket av jag försökte gå efter den men fatta inte, Skulle...
quizzly2k: Den guide du skicka där den har jag testa med men lyckas inte med att få det att funka.
Hur gör man en debrande på bästa sätt och något som inte är svårt jag har försökt att säga de flera gånger att jag vill ha en guide på hur man göra.
Men varför ska jag ändra attityd för när jag inte får något svar på min fråga för en nu när du svara på det. Men men de är väl bara vänta och se...
Jag har läst på om det men fattar inte hur man gör vorre bra med en guide.
Har redan läst om de där.
Ja de där visste jag om men hur kan jag göra för att slippa köra med Tre's system och köra med öppen kod istället och slippa alla Tre's extra program?
Kan jag få fråga hur det kommer sig att du vet till 100% att jag kommer kunna det?
Okej vilket jag glömde säga så är min mobil låst till Tre jag kör alltså systemet från Tre men jag kommer alltså kunna ta del av 2.3 iaf fast jag...
Så med andra ord så kommer jag inte kunna att update för om min Root försvinner så kommer den ju inte vilja update, Hur kan jag göra för att...
Hejsan jag tänkte höra med den som vet om det är så att jag kommer kunna ta del av Android 2.3 när den kommit på SE hemsida, Om det är så att jag...
På denna sida kan man hitta allt skulle jag tro kolla om du hittar de du söker: http://www.androidapps.com
Aja sak samma sorry att jag tog upp det ämnet som jag gjorde skulle vart tyst istället, Då hade jag inte fått en massa dumma kommentarer.
Men den vill inte ansluta när jag startar det för de tar år och dar innan den startar
Nja ingen av dem var något intressant.
Kan du ge mig tips på vilka de är och vad dem heter?
Den måste jag vara uppkopplad på GPRS för att kunna använda.
Jag kan inte installera mod för google maps har redan testa.
Nej jag sitter med 2.1 och den drar för mycket batteri och jag vet inte hur jag ska göra för att den inte ska göra det, Jag har testa och ladda...
Vilken den nya?
Jag har testa dem som dem skriver om där men ingen av dem funkar för mig.
SuperMatz: för att använda den så lär man ju ha google maps och de drar ju så mycket på pengar om man kör med kontantkort i mobilen vilket jag gör...