Separate names with a comma.
grymt att man får hålla på böka och stänga av halva telefonen för att den ska klara dagen :) löjligt
Börja med fabriksåterställning skulle jag göra, innan du gjort för mycket på den. Funkar inte det så vänta på samsung firmware update som borde...
87% urladdning på 11h 48h med i stort sett enbart standby eller ? Ska försöka testa hur min reagerar på en natts standby, alternativt se vad mitt...
I mitt fall spelar det ingen roll. Men det verkar (iallafall än sålänge under dagens batterianvändning) att den är awake nästan hela tiden, de...
Bara där ser jag stor skillnad t.ex. Din mobil är bara awake när skärmen är på typ, om man ser på grafen. Min är awake konstant i stort sett när...
Jag har jättebra batteritid. Tog ur den från laddaren kl0620 idag med 100%, DIREKT när jag tog ur den var den 99%, nu är den 93% efter 40min...
Nice :) Hur menar du med inaktiverade några samsung appar ? edit: programhanterar och deaktiva menar du?
fyf*n va mycket snygga teman/launchers. måste fan komma igång och lära mig detta!
Riiiiktigt nice. En fråga, har aldrig handlat på ebay tror jag faktiskt, och detta skal skall skickas från hongkong? En förbannad fraktkostnad...
Hallå, "Omsluter" det skalet telefonen. Dvs går det runt kanterna på framsidan så att man kan lägga telefonen med displayen neråt utan att...
Jag är sugen på nåt skal som är som switcheasy colors till iphone4, har haft det på iphonen i 1.5år typ innan jag fick min S3a, det här med skal...
Jag har inte provat enbart standby genom en natt t.ex. UTAN wifi nope edit: på t.ex. iphonen så tog det mindre batteri att göra saker genom wifi...
Svar från samsung sverige på mitt mail angående dålig standby-tid med länkar till engelska nyhetsartiklar om att det släppts software updates där:...
tackar grabbar! AlexE det visste jag, men visste inte att dom hamnade i zedge katalogen :) appropå ingenting, fungerar eran batteritid bra? ni...
Lite skrattretande ändå, visst kan han ha rätt absolut. Men de borde ha koll på vad som händer i England och mjukvaru uppdateringen och inte bara...
ok dude, tack ändå. en annan fråga då, kan man spara ner wallpapers osv från zedge?
Sorry men hur ändrar du språk till svenska i HD Widgets? ;o
Har även jag mailat samsung sverige angående detta. Återkommer med vad dom svarade. Ni som kört in updaten manuellt, ni har inte lust att berätta...
Vet inte om det redan tagits upp i tråden men, ni som är nojiga över att ni fått ett kasst batteri/telefon kan möjligen "bara" ha en mjukvaru...
Hallå, Ni som kan detta och har gjort det, vill ni beskriva hur man gör för att manuellt flasha telefonen med uppdateringen via ODIN? Aldrig...