Separate names with a comma.
Hej, Säljer en Garmin Fenix 7 Standard Edition i färgen Grå/Grafit. Boetten är i Silver. Klockan har fungerat klockrent utan några som helst...
Hej! Två telefoner som jag har haft sparade som samlarobjekt, men byts gärna bort för att rensa upp här hemma. Om det finns nån där ute som...
Hej, söker en olåst 4G router inför sommaren. Hör av er om ni har en till salu
Hej, Följande surfplatta fick jag med under S24-kampanjen. Plomberad och oöppnad, säljs vidare då jag har en annan surfplatta. Levererades till...
Hej, Säljer dessa två skal från Mous :) Pris: 300 kr / st Frakt: Det kan jag stå för, skickas i ett vaderat kuvert. Om annat önskas så står...
Hej, skal till försäljning. Kartong slängd tyvärr. Köpare står för valfri frakt. Nyprisref: Pitaka Samsung Galaxy S23 Ultra Skal MagEZ Case 3...
Hej, En Watch 6 Classic till försäljning i färgen Silver. Orginalkartong + metallarmband + Galaxy Buds 2 ingår. Hörlurarna har jag inte ens...
Hej, Samsung-original läderskal till försäljning. Håller hög kvalité och kan jämföras med Apples egna orginalkvalité. Säljs då telefonen har...
Hej, Söker två st högtalare dra ett PM om ni önskar sälja. [ATTACH]
Hej, Ni som har införskaffat en Z Flip 5, har ni hittat nåt riktigt bra skärmskydd till den ytter skärmen?
Här kommer mitt försök att sälja bort dessa gamingprylar som inte kommer användas. De har legat det senaste halvåret. Alla dessa produkter kommer...
Modell: Samsung Galaxy S21 Ultra 128GB Färg: Svart Kvitto: Ja Skick: Väldigt bra (skärmskydd har tagits bort för att kontrollera skick inför...
Hej, Säljer min iPad + Apple Pencil. Modell "iPad 10.2" (2020) 32 GB WiFi (space grey) + Apple Pencil 1.gen". Kartonger, innehåll och kvitton...
Hej, Söker efter en begagnad Android-telefon för omkring 1500 kr, gärna en som är fräsch utan repor eller kantskador :)
Hej, Jag säljer min iPhone 14 Plus 128GB Purple. Inköpt i Februari 2023. Kvitto finns Kartong + innehåll finns kvar. Skärmskydd och skal...
Hej, Jag är sugen på testa en Garmin smart/aktivitetsklocka igen :) Kan inte riktigt bestämma mig för modell men ni får jättegärna skriva vad ni...
Hej, Säljer en svart Sony Xperia 1 Mk.III, där kartong och innehåll ingår. Telefonen är sparsamt använd, och har på senaste tiden legat i sin...
Hej, Jag säljer en Samsung Galaxy Watch 4 (44mm) i färgen Svart, endast BT/WiFi. Kartong + innehåll följer med. Vara skickas endast via tex...
Hej, Säljer/byter min Z Flip 3 i Svart färg och 256GB. Kartong + innehåll + skal från Spigen följer med. Denna telefon är inköpt i Augusti 2021....
Hej, Söker 1st Google Nest Hub (2nd gen), gärna i den ljusa färgen först och främst :) Kvitto är inte en nödvändighet. Hör av er!
Hej, Samsung S22 Ultra 256GB i färgen Burgundy. Fint skick utan repor eller skador. Säljes tillsammans med kartong + innehåll. Telefon skickas...
Hej, Säljer min Z Flip 3 i Svart färg och 256GB. Kartong + innehåll + skal från Spigen följer med. Även Samsungs egna försäkring ingår första...
Hej, Jag säljer min Garmin Venu 2 i Svart färg. Displayen har en mindre repa som även syns på bild. Det har även applicerats ett skärmskydd efter...
Hej, Hörlurarna från Samsung är oöppnade, dessa följde med som gåva när jag köpte S22 Ultra. Produkten skickas endast, ej upphämtning eller...
Hej, Kikar om någon kan tänka sälja eller byta sin S21 Ultra. Jag har själv en Samsung Galaxy Flip 3 i Svart färg. Med inköpskvittot och garanti...
Hej! Jag letar efter 2st Google Nest Mini, generation två. Skick har ingen betydelse, sålänge inget är repat, skadat, rivet osv. Färgen jag helst...
Hej, Säljer följande modell Apple Watch Series 4 44mm (Svart) + flertalet band i olika kvalitéter. Har använts i början, sedan mindre mot slutet....
Hej! Säljer ett svart läderskal till Z Flip 3, använt i en vecka endast. Jag har inte emballage kvar, utan bara själva skyddet. Mer information...
Hej! Kvitto: Ja Garanti: Ja Frakt: Säljare står för frakt. Skickas endast (referenser finns). Pris: 3500 kr Kartong + innehåller följer med....
Hej, Jag söker efter en Android-telefon som kan säljas för max 1500 kr. Om kvitto finns så det ett stort plus :) Helst märken i denna ordning:...
Hej, Gör ett försök att sälja mitt gamingtangentbord från Logitech. Säljs då jag till slut inte är nöjd med storleken på mitt lilla skrivbord....
Hey, Söker en Apple Pencil 1 till min nya iPad. Hör av er om ni säljer en
Hej, Söker ett par Samsung Galaxy Buds Plus. PM:a gärna om du har ett nytt par liggandes :)
Hej, Söker efter en av dessa telefoner i gott skick. Jag kommer säkert vilja se bilder innan för en bedömning :) Rimligt pris så blir det en...
Hej, Nu känner jag mig redo att släppa min underbara Pixel 5! En helt underbar telefon med en riktigt omtyckt kamera. Telefonen köptes till...
Hej, Sony Xperia 10 till salu i Blå färg. Sparsamt använd och mkt gott skick! Kvitto: Nej (testexemplar) Övrigt: Kartong och tillbehör ingår...
Hej, Sony Xperia 1 till salu i Svart färg. Sparsamt använd och mkt gott skick! Kvitto: Nej (testexemplar) Övrigt: Kartong och tillbehör ingår...
Säljer en Google Pixel 4 i Vit färg. Komplett med kartong och dess innehåll. Skärmskydd sitter på och orginalskal i tyg. Se referenser i min...
Hej, Denna iPhone har inte använts mkt då jag samtidigt ägde en bättre Android telefon. Färg: Svart Batterihälsa: 100% Skydd: ett glasskydd...