Separate names with a comma.
är bytt!
bump
Ingen som har ett byte?
Jag håller med att den är riktigt bra men jag har även en ipad 2 som fungerar felfritt och som jag tar fram vid jobb/surf. Så det är lite överflöd...
Ja, det var lite synd faktiskt.
HEj, Bytes eller säljes en samsung galaxy note inklusive flippskyddet. Använd ca en vecka och är i perfekt skick, formatet blir tyvärr lite för...
Kom idag, dock utan ngn flipskydd
Falskt alarm, det var det externa mobila bredbandet som dök upp. jaha, bara till att vänta vidare.
Fick ett sms från tre att ett paket är på väg, är noten eller det mobila bredbandet man fick till. Någon annan som fått besked?
Eftersom jag fick den idag så kanske den skickades igår!? fick inget förhandsbesked. Jag ringde in i onsdags och klagade. Ville då få...
Beror nog på vilket abb man tecknar, Har affärspaket (företag) men tecknar man motsvarande privat så ingår det en extra telefon, kika på deras...
Hämtade precis vad jag trodde skulle vara min "julklapp" x10 mini, men nu när jag öppnade så fanns det en Desire HD!!!!! Så de verkar ha fått...
Drygt att vänta på sin telefon, speciellt när jag har knutit ett nytt abb. (bokade 28 okt) Ringde dock in och beklagade mig lite och som...
Jag misslyckades, det hander ingenting nar jag valjer uppdatera. hur gjorde du? Jag laddade hem, bytte namn, la den till rot på sd kort,...
Helt dött från tre. Är mellan två abb och de vägrar skicka ut ett simkort tills de kan skicka med telefonen. Skoj! Ingen som har någon ny info?
Har någon fått flash att fungera på sin Streak? jag har 2.1 på min men jag antar att jag måste vänta på 2.2. Någon som vet någon bra väska samt...