Separate names with a comma.
Deluxe Flip Leather Case, Deluxe Leather Case Hej, Du kan kolla den här länken, en bra ANGNE - Deluxe Flip Leather Case For HTC Desire HD :...
Alla tilbehör för telefonen Hej, Ja, jag hoppas att folk läser det här trådet i denna forumen. Om man läser riktig, kollar lite, det finns...
flip case, läder väska slikon eller plast etc, all tillbehör... Hej, Det finns ett tråd, du kan kolla här :...
Handla bara några varor åt gången Om du handlar stor summa, det kan komma tull avgift; men om du handlar varje gång några hundra lap, det...
Hej; Det kommer efter några veckor att du får din bestälning. Jag har fått mina första bestälning efter några veckor, och jag har gjort...
Billigt HTC Desire HD batteri Hej Här jag har köpt billigt HTC Desire HD batteriet; den är 47 kronor plus porto, 30 - 40 kronor. jag har...
Hej Här har köpt billigt HTC Desire HD batteriet; den är 47 kronor plus porto, 30 - 40 kronor. jag har köpt också en....
Hej, Jag har köpt tillbehör till min Desire HD och tillbehör till min dotters telefon som ZTE Blade.
Hej Hej, Jag vet inte vad du menar. Men denna sida du kan läsa på svenska, engelska eller en annan språk om du ville det... ( Man ser i...
Hej Hej, Jag vet inte vad du menar. Men denna sida du kan läsa på svenska, engelska eller en annan språk om du ville det... Priset om...
Jag har prövat och jag kände mig tvungen att skriva här Hej, Jag har prövat och jag kände mig tvungen att skriva här om denna webbutik,...
Väska, silikonskyd, skärmskyd etc; här i bästa adressen Bästa internet butik för telefon tillbehör, skal, skärmskyd, väska, silikonskyd etc......
Här är alla skal, väskor, etc... billigt också ... Här är alla skal, väskor, etc... billigt också ......
Hej, Det tar tid att varårna kommer fram men jätte billigt att köpa telefon tillbehör som telefon skal, väska, batteri etc. Ni kan kolla...
Om du lämnar din telefon till köpt ställe, och om de skickar till Anovo, och om de har reserv delar, det kan ta minst 4 veckor. Om de har...
Jag har inte fått någon nytt telefon. De har bytt min telefonens chassie och display. FRÅN ANOVO: Servicecenter: ANOVO Nordic, Västerås...
Telefonens inköptdatum och inlämningsdatum tillbaka till butiken i 7 dagar. Efter 27 dagar de har lokaliserat felet och de ska reperera...
Jag behöver inte starta eget Jag har redan ett jobb. Men jag ser att du är försvarar bra tele operatören. Jag har fått e-mail från HTC;...
Nej, det säger inte att någon har rätt att få den utbytt varje gång den krånglar... Men den telefon var helt ny. Jag hade bara några dagar...
Kära "Tapatalk" "Dumheter" jag tycker inte om. Jag är så jävla tröt att söka information och så jävla tröt att försöka hitta någon bra...
Efter 27 dagar de har lokaliserat och bestält en reservdel och den ska repereras.... Ingen mer info ...
2 år GARANTI Det finns 2 år garanti på denna telefon
Är du en Telenors Advokat ? Priset är telefonen det är samma överalt. Problemet är hur de behandlar sina kunder... Jag hade den telefon bara...
Jag hade den telefon bara 3 dagar. Och säkert den telefon var trasig från början, de kan inte reperera än idag och de säger att bara vänta......
TELENOR ÄR EN DÅLIGT FÖRETAG EFTER 2 DAGAR FUNGERAR INTE MIN DESIRE HD . Jag har köpt helt ny telefon från Telenor ( internet ), telefonen...