Separate names with a comma.
Nån som vet hur man bär sig åt för att byta bakgrundsbild på låsskärmen? Länk till en tråd med bra beskrivning önskas! Eller beskriv här. Vet...
Om jag gör en "Hard reset" hur blir det med SIM-kortet pin? Ändras den tillbaka till den ursprungliga koden som var när jag fick kortet? Eller är...
Jag ända sen början använt mig av samma pin på låsskärmen utan problem. För några dagar sedan bytte jag pin och har 100% koll på vilken kod det...
Tja! Min sambo har en S2 och vår dotter på 16 månader har gjort så att statuslisten högst upp på displayen har försvunnit. Sambon får inte fram...
Snygga grejer ni gör! Har själv aldrig gjort något mer än att byta tema/bakgrund så jag är helt färsk när det gäller såna har avancerade saker...
Tack för tipsen löste det ändå.. Tog bilder från dator och klistrade in dom i telefonens mapp där kamerabilderna hamnar. Därefter var jag tvungen...
Halloj! Någon som vet om man kan ta en bild från datorn och föra över den till mobilen för att använda den som kontaktbild? I så fall, vart...
Då tackar jag så mkt för infon!!!
Det funka ju kanon, tack för det :) Vilken säkerhet bör man använda? WEP (128) WPA (TKIP) WPA2 (AES) ??
Är helt "off" när det gäller sånt här. Men visst bör man kunna använda sin DHD som "modem" till sin bärbara dator? Vilken kabel behöver man i...
Kapar denna tråd lite.. Måste man använda kabeln som man fick med när man köpte telefonen, eller bör det funka med en usb/ciggladdarkabel?
Så enkelt var det ju.. Uppdaterade (fast det behövdes inte) och startade om.. Sedan rasslade det till :) tack så mkt för hjälpen!!!
Har precis börjat pilla på min nya DHD. Fick simkort idag. Tänkte försöka få ner några appar från market, men det vill sig inte. Jag kommer in...
Tack så mkt, återkommer med recension :D
Köpte en DHD igår :) Sitter nu och väntar på simkort från Telenor, samt ett Otterbox Defender. Funderar även på att köpa ett "insynsskydd"...
Hej hej, mitt första inlägg här (har dock läst en del). Jag har bestämmt mig för en DHD, och tänker även köpa Otterbox Defender till DHD....