Separate names with a comma.
Hejsan, jag undrar om det finns någon app som gör att man kan styra fokuset helt själv till sin kamera. Vill man ta extrema närbilder så blir de...
Kollade på förslagna topics som dyker upp ingen Desire HD med där. Är inte speciellt van med hur detta forum funkar, men man hade ju hoppats på...
Har problem med volymen på min lur. Det är väldigt lågt även om jag har på högsta volymen, finns det något sätt att få den att bli lite mer...
Jag sitter och försöker göra en bakgrund som ska passa min HTC Hero, men problemet är att jag inte får till storleken på den så den ska passa...
Mjo, jag har ju köpt den begagnat, enligt HTC Support ska den in till Anovo men på deras hemsida kan man läsa att man behöver någon följesedel...
För USBportarna eller Heron? Har installerat om Sync och de drivrutiner som följer med då. Utan framgång på alla 3:/Så fort telefon är avstängd...
Har provat alla portar i mina datorer så nu har jag hoppat mellan 15 portar som funkar med andra saker (t.ex USB-minnen, mus, hårddisk,...
Tjo! Kort och gott jag kan inte ansluta telefonen till någon av mina datorer. Detta har jag testat: 1. Resettat telefonen till...