Separate names with a comma.
Jag har upplevt att jag tappar wifisignal när jag täcker underdelen och baksidan.
20/09/2010 PayPal Pending 21/09/2010 Preorder 02/11/2010 Processing yey, processing, det låter bra det! :D Fortfarande ganska irriterad...
Jag börjar bli irriterad. Beställde väldigt tidigt, och dessutom från UK för att få min mobil så tidigt som möjligt. Men de har fortfarande inte...
Hur gick det? Jag lade min beställning den 20/9 men kom heller inte med i första batchen. Fick du din skickad, eller har de inte fått in andra...
Fick svar från dem: "What we can do is send your device for you and then send the Invisible shield at a later date." Så jävla schyst service :)
Hur kommer det sig att vissa har sån tur? :p 20/09/2010 PayPal Pending 21/09/2010 Preorder edit: kom fram till att min InvisibleSHIELD...
None taken :)
[email protected] Faktiskt inte, men jag hoppas att jag har fel. Hela mailet: "Hi, I can confirm that HTC have moved the date of...
Fick ett mail nyss: "I can confirm that HTC have moved the date of release to the 29th of this month"
Jag skrev Skåne, men det lär inte vara särskilt viktigt.