Separate names with a comma.
Kanske lite konstig efterlysning men jag tänker att jag försöker. Behöver en adapter för att koppla in en skärm med endast dvi i en gpu med...
Är på jakt efter ett nytt grafikkort lagom till att Battlefield 6 släpps och det verkar som att man behöver något från xx70 eller xx80 serien för...
Är på jakt efter ett singleslot lågprofils grafikkort och detta verkar vara Radeon RX 6400 som gäller.
Råkade backa över grabbens telefon idag så behöver en ny. Enligt rubrik, ingen Max eller PRO.
Grabbens Ipad Mini kraschade så skulle haft bytt min Tab S8+ 128gb med tangentbordsfodral mot en Ipad mini Gen 6 eller 7. Säg till om ni har något.
Kapitulerade till Apple så säljer av Samsung grejerna. 2500:- eller bud Samsung tab s8+ 128gb i väldigt bra skick med tangentbordscover....
Inköpt i oktober från Halebop. Finns i Umeå. Skal och skydd från dag ett. Allt som följde med vid köp samt två skal hänger med. Budstart 6800,...
Är ni i läge att uppgradera eller har något liggande så hojta till! Är ute efter en lite mindre telefon så inga pro, ultra eller xl modeller är...
Sugen att prova en Zenfone 10 så om ni har någon liggande så hojta till
Sugen på en iPhone se 2022 och tänkte kolla om någon har en liggande? Mvh Christofer
Ska köpa Iphone till farsan och letar efter en iphone mellan 12 och 14 men inte pro. Säg till om ni har något till bra pris, skick är inte så noga :)
Säljer min tab S7 FE efter uppgradering. 64 gb lagring, 4gb ram. Bara tab och skalet, ingen laddare eller låda. 1700 eller bud. Säljer till vem...
Är på jakt efter en Tab S7+ åt en polare och tänkte höra om någon har en liggande?
Hej! Jag har varit lite sugen på att börjar spela in grabbens matcher och har tittat lite på olika AI trackers som man sätter fast mobilen i....
Säljer en iPhone Pro 128 grön. Skickar med tre skal, låda och kvitto. Finns i Umeå men skickas om så önskas, gott om positiva omdömen. 88%...
Less på att laga grabbens iPad och vill nu köpa en nya. Viktigaste är att det är 128 gb. Sen gärna en gen 7 eller senare. Säg till vad ni har
Sugen på att prova dessa så om någon är less på sina så hojta till.
Som många andra är även jag på jakt efter en S23 ultra eller Pixel 8 pro. Många goda omdömen vid både köp och försäljning. Skriv vad ni har.
Min son har en Apple Watch för att kunna bli nådd på men vill inte behöva bära med sig sin mobil. Har någon tips på något abonnemang där grundpris...
Ger upp på att försöka laga min iPad så jagar nu en ny. 2019 eller nyare. idel goda vitsord från tidigare affärer på min sida
Söker en Nintendo Switch som julklapp till barnen och tänkte kolla här innan jag ger mig ut i vildmarken på Marketplace och Blocket. Söker...
Säljer en Garmin Fenix 5x plus sapphire. Spår av användning men safirglaset är i väldigt bra skick. Låda och laddsladd följer med. 1600:- eller bud.
Säljer en Samsung tab S7+ (sm-t970) som jag köpt här på forumet men inte riktigt använt som jag tänkt. Ingen kartong eller kvitto. Det är...
Hej! Om någon har några gamla skal liggandes till Iphone xs Max, så hojta till! Gärna stöttåliga då det är till grabben. /Christofer
Söker armband till apple watch se 40mm som ska passa till barn. Letar efter ett i silikon med ett klassiskt spänne då apples egna variant inte...
Jag funderar på om någon här inne har försökt sig på familjedelning av abonnemang på Apple Watch? Jag har varit i kontakt med Halebop som sagt...
Grabben ska få ta en gammal lur men jag skulle haft ett ordentligt tåligt skal så om någon har ett som ligger så hojta till =)
Är lite sugen på att testa en Tab S7+ så om någon sitter på en, helst med tangenbordscase, och som vill bli av med den får gärna höra av sig :)
Då jag övergått till Iphone och inte verkar ångra mig har jag en Pixel 5 över. Vad jag kommer ihåg så är den repfri på skärmen, har haft...
Om någon har något liggande så hojta till :)
Har en Macbook 2018 som just kommit åter från ett garantibyte av topcase så nytt tangentbord samt batteri. Just nu står batteriet på 0 cykler. Det...
Ps4 dualshock kontroll, helst v2 köpes. Hojta till om ni har något liggande!
Om någon har något skal till Pixel 5 som är till salu så hojta till. Spelar egentligen inte så stor roll vilken typ av skal men gärna lite robust.
Har en Oneplus 8 pro 8/128 varianten som jag va lite sugen på att byta mot en Ipad. Värdet ligger väl runt 3500 eller strax under så jag tänker...
Är på jakt efter ett grafikkort, inte något värstingkort men åtminstone en hyfsad uppgradering från mitt R9 380. Så hojta gärna till om ni råkar...
Jag har försökt installera eduroam på min Oneplus utan någon framgång. Jag tror att det sitter i att jag inte får installera CA-certifikat. Är det...
1. Garmin Venu Sq. Använt men gott skick. En liten repa på sidan av skärmen men inte där det visas någon information. Perfekt första...
Har ni några liggandes så är jag intresserad, främst tunna hårda men allt är av intresse.
Är på jakt efter en iPhone SE 2020, någon som är sugen på att sälja? Har gjort många affärer här och alla har varit nöjda :)
Hej! Är lite sugen på att prova en Zenfone 7 pro så hojta till om någon är till salu. Mvh