Separate names with a comma.
ny version ute Hej! En ny version med fixar till de flesta av problemen du nämner finns nu ute. Fortsätt dock gärna skicka rapporter om...
Självklart! Lägger till det alternativet i versionen som förmodligen kommer under/direkt efter helgen.
Kul att ni testar lite! ;) Det behövs! Kom gärna tillbaka med kommentarer efteråt. Det är som sagt en work in progress, så ni kan i högsta grad...
Hej! Vill bara tipsa om min nyutvecklade applikation. Det är en återupplivning av min gamla applikation Fartkameror för Windows Mobile 6, men...
Ny version 1.0.1 Ny version med avsevärt förbättrad stabilitet på de flesta enheter. Har även fixat till de engelska översättningar som fattades...
Hej! Jag har precis lagt upp en skidtracker kallad Bummer på play. Den klarar av att positionera dig på pistkartan, tracka åkstatistik så som...
Jag tror att det bara är att invänta att asus lägger upp hela uppdateringspaketen på sin hemsida. Så länge primen kör stock recovery så ska de...
Samma problem här.. Min är dock inköpt i USA så kör fortfarande US-firmwaren till vilken uppdateringsfilen finns på xda-devs. Kolla i...
Jag har precis samma problem med halebop! Har prövat de flesta kombinationer av inställningar...
yes, ctrl+f11 ;) jo, men programmet ska inte rotera eftersom man på det sättet förlorar möjligheterna till att ha en användbar layout. Därför...
tack, skulle du kunna beskriva "resetas" lite närmre?
Hej igen! Har nu uppdaterat och lagt till avancerad stoppursfunktion samt timer! testa och kom med kommentarer! Nya installationsfilen laddas...
Ooops, såg att den laddar om bilderna för varje loop... INTE OPTIMALT! ;) men åtgärdat! Ni får del av den lilla uppdateringen samtidigt som timern...
Jaha, det var bra att veta! Skulle tro att det beror på dålig kodoptimering just nu.. som det ser ut så ritar den om stora delar av vad man ser...
absolut, den ska på plats så snart som möjligt, men eftersom jag inte har en egen enhet så kände jag mig tvungen att se om det över huvud taget...
det ska vi nog kunna ordna! :) Skönt o höra att det fungerar! ;) nej, tyvärr är den hårdkodad för HVGA just nu, men så fort alla funktioner...
Hej alla glada! Jag har tidigare utvecklat för Windows Mobile, och kände att det börjar bli dags för fler utmaningar. Därför har jag börjat göra...