Separate names with a comma.
Jag tycker det är lite tråkigt att det är så allmänt negativa kommenterar där man drar alla märken över en kam. Jag tycker absolut att man ska...
Ingen vidare kvalitet på de första modellerna i videon. Frågan är om man inte skulle råka bryta en sådan telefon itu om man oavsiktligt råkar...
Med all respekt så låter detta lite som generaliseringar. Vilka modeller utav dessa märken har du testat? Har du även testat Blackview eller...
Tack för informationen gällande Xiaomi'n, det lutar just nu åt en Redmi. Angående kameran så spelar det som sagt ingen roll på den här telefonen...
Jag håller med er tidigare skribenter. Jag personligen har gett upp flaggskeppsmodeller här i Europa, de har helt enkelt för hög prislapp gentemot...
Det är nog sant att kvalitén brister liter här och var hos vissa märken. Men de jag har testat har jag varit nöjd med. Det kan också ha att göra...
Intressant. Finns det någon information (källa) som visar att man måste bli certifierad för att använda google play? Tänker mest på att massvis...
Tackar för alla goda tipsen! Just nu står det mellan en Doogee T5 (IP67): http://www.xiaomitoday.com/doogee-t5-review/ och den tidigare länkade...
Tackar för tipsen. Bra att du skickade en länk mobilapan, jag har hört och läst mycket gott om Xiaomi's produkter men tycker deras product-line är...
Hej, Jag är på jakt efter en telefon liknande Ulefone Power / Oukitel K10000, fast med en skärm på mellan 4,7-5". Kraven är inte så stora så...
Kan inte riktigt hålla med dig där, men allt handlar om vilka krav man ställer gentemot pris. Jag tycker Doogee F5 är en bra telefon, samt att jag...
Man måste skilja på avgift och avgift. De vanligaste avgifterna är; * Moms * Tull * Expeditionsavgift (tas ut av fraktbolget) På mobiltelefoner...
På Gearbest ligger priset på 1292kr (136EUR). Jag kollade upp X5 Max pro som hade ett bättre pris 723kr (77EUR) Specifikation skiljer sig lite...
Hej, Jag är redan ägare av en Doogee F5 och jag lär säga att jag är förvånansvärt nöjd med telefonen. Med det sagt så sitter jag och tittar på en...