Separate names with a comma.
mm, kanske är vettigare. Men 5 Gig....
Fick idag en varning om att datamängden i abonnemanget var slut (Tele2 5gig). Kollade dataanvändningen på mobilen (Edge+) och såg att...
Kanske en väldigt dum fråga, men jag har grunnat på det ett tag... När man tittar på facebooks vanliga vägg med bilder så är det olika...
Tack för ett snabbt svar! Har inte använt Viber innan och var lite nyfiken på hur det fungerar. Var mest nervös över att den skulle växla över...
Vet inte om jag fattat det rätt, men Viber är gratis så länge båda sitter på Wifi eller 3G? Vad händer om jag sitter på Wifi och ringer en...
Nej, gjorde uppgraderingen förra veckan. Gjorde nu en ominstallation (reparation) och då blev det mkt bättre direkt. Inte lika bra flyt som...
Har uppdaterat min rootade lur till 2.3.3 och tycker att den blev väldigt laggig och trög efter uppdateringen. Bara jag som upplever detta?...
Har Smoothcalender och Jortekalender inlagda. Båda är syncade mot Google calendern men de flyttar fram inbokade tider 9 timmar.... Har vad jag...
Hallå, Fråga om kalendersynkning från en ganska grön men mkt nöjd androidanvändare. Har lyckats att synka min jobbmails kalender (outlook web...