Separate names with a comma.
Kniper gärna T480 för utsatt pris Edit: Bestämt mig för att backa ur. Laptopen finns kvar för den som vill fynda
Tänkte beställa chilimobil och undrar om någon vill dela tipslänk för kompisrabatt?
Hej Jag köper gärna stativen för 500 kr. Kan hämta upp. Betalar på plats med Swish. mvh
Jag är på väg att sälja min Tänkte lägga ut på Tradera idag. Intresserad?
Frakt kostar runt hundringen, skulle jag tro. Jag kan ta ev mellanskillnad över 100 kr :)
Bara intresserad av pro-modellen? Annars, se: Playstation 4 Slim Glacier White + spel
Finns i södra Halland. Kör ofta Falkenberg - Båstad så kan mötas upp. Annars postar jag mot fraktkostnad :)
Säljer min vita PS4 (modell: CUH-2016A). Toppskick. Sparsamt använd sedan inköp på Elgiganten, mars 2017. Skickas med kvitto och originalemballage...
Jag nappar på din Edge Router X. Se PM :)
Tjena! Vad sägs om Diablo 3: Ultimate Evil Edition och Witcher 3: Wild Hunt (till PS4 såklart) mot Sekiro?
Hallå! Söker en Raspberry Pi 3B+ ev. även tillbehör som strömadapter, SD-kort och hölje. Någon som vill sälja för en rimlig peng? Jag kan stå...
Hej! Jag undrar när SONY WH-1000XM2 är inköpta och hur skicket e på batteriet?
Bjuder 6500 kr inkl. frakt. Hur vill du ha betalning? :)
fast pris eller diskuterbart? jag är beredd att ge dig drygt 60 % av nypris + frakt :)
Kernel sources för mi max 3 är släppt :)
Talvathir hjälpte mig med en ny USB-mottagare till min logitechmus. Tog emot brevet dagen efter betalning med swish. Swedroid när det är som bäst!...
du har pm :)
Tack för svar! Jag hänger i under helgen och hoppas på att få höra från dig i början på nästa vecka :)
Någon som har en över? Har slarvat bort USB-dongeln till min älskade Performance Mouse MX...
nappar på iphone 6s för 2000 kr!
Räddningen för pollenallergikern! Tystlåten (27 db) och energieffektiv (5,5 W) luftrenare från Electrolux säljes i mycket gott skick....
Tjena! Har en macbook pro mid -12 som jag funderar på att sälja till förmån för en ipad. Specifikationer: Lagring: 240 gb ssd Ram: 16 gb...
Finns i södra Halland. Kan mötas upp Falkenberg-Båstad
PM :)
Hej! Säljer en rejäl laserskrivare/scanner i obruten förpackning. Inköpt i juni 2016 på Mediamarkt i Svågerstorp, men är alltså i 100 % nyskick....
Tjena! Var finns den?
Hej på er! Tänkte sälja av ett par spel. Bloodborne fick sig en rejäl genomspelning under sommaren. Kanonspel, men tror inte att jag kommer köra...
Jag är intresserad! Går det bra att återkomma under morgondagen? Behöver kolla upp lite med mitt abonnemang. Går telefonen att låsa upp?
Samtidigt hade det ju känts ännu sjukare om någon på internet verkligen var allt han sa sig vara :teeth:
Ja, precis. Att behöva begära upplåsningskod från deras site. Jag tänkte (hoppades) att jag skulle slippa sånt trams om jag köpte en one-enhet....
Kan vi räkna med att xiaomi håller sig borta från att mecka med bootloadern? Det känns ju troligt, men är det verkligen givet?
De säljer xiaomilurar (dyrt), men verkar inte vara officiell kopplade till företaget. Här snackades det om c/o HS Security AB som står bakom sidan...
Första luren på länge som får mig att gå igång! Känns som en fin ersättare till nexus 5an som jag haft sedan release :teeth:
Själv har jag en tendens att låta integritetsfrågan spåra ut lite, mest pga att jag stör mig på att vara en ofrivillig produkt. Jag har blivit...
F-Droid är ett Playstore-alternativ för Androidappar med öppen källkod. Jag tycker att de har ett hyfsat urval, men de kan självklart inte...
Tror inte du kan göra så mycket åt vad som samlas in om dig, så länge du använder Googletjänster. Det är ju lite av deras betalningsmodell. Som...
Köpte ett Playstationspel och kan bara stämma in i kören av goda omdömen. Trevligt bemötande och snabb affär!
Hej! Jag bjuder 150 kr för Diablo 3, inklusive frakt.
Börjar hända grejer på XDA nu! En alpha av Lineage dök upp för en stund sen:...
Jag är lite sugen på en max 2, men kommer inte riktigt överens med MIUI (bortsett från ikonpaketet som är riktigt trevligt). Är det någon som vet,...