Separate names with a comma.
Programmerar jag för Android är det ju kul att prova appen på en mobiltelefon. Eller är det bara Android-fanatiker som får ha Android-telefoner i...
Telefonen i sig är väldigt bra, tycker jag. Batteriet räcker i 2-3 dagar, beroende på hur jag använder den (Spel och Spotify). Men Android är,...
Enligt mig en fantastisk telefon, visst, men med ett problem. Jag kan inte köra iOS på den. Helt klart är grym telefon om man gillar spel!
Såld.
En sista bump. 3500 plus frakt och telefonen är din. Telefonen skickas så fort pengarna är på kontot. PMa vid intresse så styr vi upp detta så...
Bumpar tråden. Ge mig ett bud via PM. Inga byten utav intresse. Folk visar intresse men hoppar av i sista sekund. Så seriösa bud!
Jag har försökt svara på alla PM, har jag missat något meddelande så är det bara att skicka ett till. Jag är dock ganska säker på att jag besvarat...
För att köpa en Xperia Play.
Nu ska vi se här, mitt första inlägg och jag har ett stycke Motorola Atrix till salu. Absolut nyskick, inga repor eller dolda skavanker. Komplett...