Separate names with a comma.
Har nu installerat min RLC-510A på sin plats och kört den någon månad, tycker den fungerat alldeles utmärkt. Upptäckte också varför jag haft...
Har installerat och försöker hitta i den när det blir tid över:cool:. Ser bra ut vid första anblick.
Har kämpat med att få igång RLC-510A i Surveillance Station. Fick kontakt med den när jag testade förbindelsen men den kom aldrig upp i Livevy. Så...
Kom på att de blev problematiskt att byta ut RLC-510WA mot en Dlink eftersom Dlinken har 5volts matning och Relink har 12 volt. Har gemensam...
Har nu testat några veckor till. Det har varit mycket lärorikt. Kamerorna är nu provisoriskt monterade i ställe för två av de befintliga...
Jo det är ett sätt, jag har valt att sätta statisk IP på de enheter jag vill ha fasta.
Fick mina kameror redan i fredags. Höll på en bra stund igår med att få igång dem. Har aldrig använt någon Reolink kamera förut. Dokumentationen...
Det är RLC-511WA och RLC-510WA
Har beställt två st olika Reolink kameror för att testa, får dem nästa vecka. Dessutom har jag beställt en kamera att sätta i en fågelholk. Det...
Om det är en trådlös kamera kan det vara att metall skärmar av radiosignalen
OK, jag har aldrig sett deras kameror i verkligheten. Ska åka och titta o klämma på dem, Kjell o Co har ju några modeller. Vilken modell har du?
OK, har nog en sådan stående, borde kanske testa den!
Spännande du får gärna berätta vad du tyckte om den
Upplösningen på DCS-2330L tycker jag är helt OK men kvaliteten på tekniken är inte vad jag förväntat mig. De slutar fungera alldeles för snabbt...
Kör Synology Surveillance Station med 10 kameror. Är väldigt nöjd med programmet. Kan möjligen vara lite knepigt innan man lärt sig gränssnittet....