Separate names with a comma.
hur lägger man in favoriter i sin sida man har som widget? jag kommer in så man kan söka kontakter men får aldrig någon sökträff...hur bär ni er åt?
Har precis laddat ner det och tryckt igång det, någon som har erfarenhet på någon dag om hur det förhåller sig till batteriet? och eb sak till,...
om det ens är någon skillnad...har bara hört att wi-fi skulle dra mycket
vilket drar mest batteri?
tack för svaret:) om jag är hemma och surfar på mitt trådlösa närverk, ska jag då ha 3G eller 2G? och vart stänger man av och på roaming? :S
okej, hur har då t ex du inställt?
och vad menas med roaming?
vad ska ma ha inställt på för att spara mest batteri? och vad är 2G resp. 3G? jäkla djungel detta är alltså...o_O
det finns ju inte htc desire med på listan över telefoner man ska välja..
jo, men det står ju inte i (%)
Hur ser folk batteritiden i procent, är det någon applikation man laddar ner? och ifs vad eheter den?
blir batteriet bättre efter att det laddats ur och laddats upp några gånger?
stämmer det? jag har laddat min två gånger nu och satte på den vid nio i morsse och har laddat ner lite och lekt lite och sen har jag haft all...
ska fixa det, tackar!! :)
Vad i hellskotta gör man men en QR kod? hur går man tillväga för att ladda ner något? Tacksam för svar :)
tackar :) Hade stängt av allt annat, men jag antar att detta sparar lite extra på batteriet ;)
Hur stänger man av 3G på mobilen? är det genom att koppla bort internet eller vadå? :cool:
men ska man ladda batteriet extra länga i början?
precis, man ska ju kunna vara det! Hoppas det kommer ett uberbatteri som man kan surfa, ha gpsen, blåtand osv på och att det håller i minst 2 dagar!
nice! danke! :) :) :)
Jag har läst lite på olika forum där folk har haft jätebra batteritid, mycket pga att batteriet måste ladda ur och laddat x antal gånger tills det...
Done! blir nog jobbigt i längden, men jag får testa :)
Kan någon göra en lista elelr komma med lite tips på hur man sparar på batteriet? har hitills stängt av bakgrundsdata och fixatadvanced task...
det var rätt hela tiden tydligen, vara bara tvungen att "uppdatera" tangentbordet, så nu funkar det! :)
de är ju synkade från facebook? :)
någon som vet hur man fixar google earth?
Funkar ju iaf inte :S Jag går in på widgets-->kontakter och sen så väljer jag första alternativet och sedan så måste jag "söka" konakt men det...
visst :) jag "petar" (haha!) på rutan för att läga till och då kan man ju antingen söka eller gå in i kontaktlistan. går jag in i kontaktlistan så...
menar kontakter, går ju inte at lägga till någon...det står ju "lägg till kontakt" men det går inte :S
hur lägger man till favoriter? blir helt störd på detta...
har installerat både scandinavian keyboard och sweish dictionary och tryckt där man skriver in texten och hållt inne och valt scandinavian...
har installerat båda två som står i rubriken och tryckt där man skriver in texten och hållt inne och valt scandinavian keyboard, men det blir ändå...