Separate names with a comma.
Hej! Jag postade detta några veckor sedan och av en slump lyckades jag hitta vad som orsakar detta problem. Som jag beskrev så är det endast...
1. Ja. Jag provade igår, mitt i stan efter jobb och hade 15ms med 110/70mbps. Edit: ska tilläggas att detta gjordes direkt efter att jag fick...
Jag har tyvärr inte provat med Telia eller Halebop, provade med Telenor, 3 och Comviq (tele2). Min bror har också Fello dock, och jag har frågat...
Hej, Jag har under de senaste dagarna märkt att mina messenger-samtal är grovt delayed. Jag ringer ett samtal, det tar några sekunder att koppla...
Kan jag någonstans se om det är aktivt?
Kanske fel forum eftersom det är en fråga relaterad till iPhone, men flickvännen fixade precis en iPhone och kan inte hitta VoLTE via...
Skulle säga ca en månad, iallafall i mitt fall. Kontaktade kundtjänst igår och frågade om de har någon info när det kommer igång på mitt abb, och...
Så hon har haft abonnemanget i nästan 1 år utan att få VoLTE? Ganska viktigt för mig, bor i tjockt betonghus och täckningen är dålig på vissa...
Själv väntar jag fortfarande på leverans, köpte 2 telefoner varav ena redan någon vecka sedan fick lurarna med telefon #2 finns det ingen...
Förbered dig dock på att behöva vänta ett gott tag på att detta aktiveras om du är ny kund. Till min fråga: Hur länge tog det för er andra att få...
Kan bekräfta att Hallon har stöd för VoLTE/WiFI med P6P.
Jag är helt ny till forumet och tackar hjärtligt för svaren!
Är det någon som vet ifall Fellos VoLTE/WiFi funkar med Pixel 6 pro? Precis skaffat abonnemang och är medveten om migreringen som sker till ett...