Separate names with a comma.
Nu är det tag sen jag höll på med det här. Jag har installerat CWM via Rom Manager men när jag ska gå in i recoveryläget får jag meddelandet...
Hej, jag har skaffat Sennheiser MM200 och får det utan problem att funka med Ubuntu och min Desire. Men när jag ska testa med Windows 7 så hittar...
Hej, nu har jag lyckats fixa ett enastående problem. Efter att inte hållt på med att flasha telefonen på ett tag så tänkte jag att det var dags...
Hej, har sökt runt lite och inte hittat svaret på mitt problem. När jag laddar upp en bild till picasa med Htc's inbyggda version så går det bra...
Hej, jag undrar om en kylplatta skulle göra så att det flyter på bättre när man spelar. Som det är nu så brukar jag få fryslagg ibland....
Hej, som tråden lyder så har jag lyckats med det omöjliga. Vad jag kan se så är det bara displayen som har gått sönder, så hur mycket tror ni...
http://www.mobil.se/articles/Webb-tv-HTC-Desire-1.340473.html Ett litet videoklipp från mobil som visar Desires funktioner osv. Den ser ut att...
Hej, finns det något program som klarar av att fylla i ett captchafält automatiskt?
Som rubriken lyder, tror ni detta verkligen kan stämma? Eller är det bara ännu ett "fulspel" för att få mer kunder?
Har suttit och kollat runt lite på 16 gb's minneskort och hittade ett class 6 och ett class 10. Vad är det som skiljer dom åt? Är det...
Nu är det så att jag har ett sjukt skumt problem. När jag ska wipea mobilen så laddar den bara om och om igen på bootlogon när jag ska starta den....
Hej, jag letar efter något som kan synka mina konversationer från msn till någon sida. Om det går att få till så att det skickas till gmail precis...
Hej, än så länge har jag bara använt gmail till kontakter och sms backup. Så idag tänkte jag börja använda mail appen också. Men när jag går in på...
Hej, finns det någon app som gör att man kan koppla in sig på mobilen via wifi nätet från datorn? Ungefär som när man kopplar upp sig på en FTP...
Hej, när jag ska göra en backup av min recovery fil så blir det backup failed. Någon som har en aning om vad som kan ha gått snett?
Någon som vet hur man kan få tag i den här väderwidgeten? http://www.youtube.com/watch?v=NiU3v_VLmcY vid 0:44 Räcker det med en apk fil eller...
Hej, min Hero startar om sig ibland och undrar ifall det är någon som har en lösning på detta eller har samma problem. Den började att starta om...
Hej eftersom jag inte sett någon liknande tråd så skapar jag nu en tråd där man tipsar om onödiga men lite smått roliga apps. Mina tips är:...
Hej, jag har rootat min Hero men får inte full access och kan inte använda program som kräver root. I romen följde appen Superuser Permissions...
Hej, jag har nyss rootat mobilen och försöker få bluex att fungera men icke. Är det någon inställning man ska göra? När jag trycker på search...
Hej, nu har jag försökt i flera timmar att uppdatera den nya ROM:en. Men får inte till det. När jag skrivit fastboot boot boot.img i...
Hej, jag undrar ifall det finns en app eller inställning så att mobilen automatiskt byter från "headset läget" till "normalt" läge
Hej, nu är det så att jag letar efter två apps och hoppas att ni vet någon. 1. En equalizer app så att man kan ställa in ljudet. 2....