Separate names with a comma.
Om någon undrar hur gick var med telenor-försäkringen så var jag idag och hämtade en ny Galaxy S4 istället för S2:an som gick sönder. Försäkringen...
Enligt deras kundservice (via mail) gäller inte försäkringen vid fuktskador. Svarade och frågade vart i villkoren det står, får se vad jag får för...
Telenor Försäkring Har en Samsung med telenor försäkring som nu blivit fuktskadad och skickad på reparation. Jag fick nu följande meddelande på...
Jag har problem med minnet i min S2:a. Så fort jag försöker gå in på galleriet, ladda ner nya bilder, ta bilder, eller ta bort musik/bilder/video...
Lämnade in den idag och hoppas nu på att det ska gå snabbt och smidigt och att jag slipper krångla. För jag kommer inte betala ett öre utöver...
Mitt Micro-USB har glappat ett tag och för någon dag sen var det helt dött. Igår när jag kollade lite närmre såg jag att det var en otroligt liten...
Det började med att det plingar till i mobilen när jag satte i sladden som om den laddade, men problemet var att det plingade 4-5 gånger och sedan...