Separate names with a comma.
Tack :) kör med scrollen nu, men kanske att jag har en för billig mus.. det är så labilt.. ;) skall kolla vad skillnaden är på den du nämnde där.
heja! jag har ju inte spelat andra spel innan på PC, men om man är vänsterhänt och vill komma åt sifferknappar för att ändra verktyg i "hotbar"...
förr kunde man ju ladda ner varje version på wiki, har dom tagit bort det helt? har sparat de gamla men det är svårare att hitta nu :/
det var ju dig jag skrev med då =) var in strax efter men sen har jag flyttat o varit på vift ;) kanske skulle kika in igen o se om det funkar :)
kul! var inne en gång på en server genom här man fattade inte hur det funkade.. alla hade byggt så stort o fint=) visste inte vart man skulle ta...
Hej!! Jag har inte läst igenom hela tråden nu :o Tänkte kolla av allmänt lite om det finns mer "äldre" som spelar här inne :) jag är 41 och...
Hej! jag har jättesvårt att sätta mig in i forum och söka information :( lessen om jag frågar nåt som andra redan gjort! jag har en X10...
hej! jag är ny här men ville bara skriva att jag har samma grej med glappande USB... tackar för tips med en ny kabel, man tror ofta det värsta...