Separate names with a comma.
Tack för svaret, håller med dig om det. Men bra med en 45mm iallafall, ska bli kul att pyssla med när man kommer hem igen.
Ni som har testat klockan, hur är batteritiden?
Väldigt bra skrivet.
Tack för svaret :-)
Inkluderar Comviq med någon månad utav LTE till klockan?
Undrar om man får med skal också, vore bra, befinner mig på resande fot just nu så ifall någon skulle kunna dela med sig utav innehållet där...
Har du haft kontakt med kundtjänst idag? Är det fortfarande ”nästa vecka” lite eventuellt?
Får hoppas på nästa vecka åtminstone, gärna fredagen.
39+3 eller 4 här.. kanske? :D
+1.
Eller hur, lite mer info till kunderna vore ju fint. Det är trist att det är vi som är ”jobbiga” och skapar ärenden (tydligen) som får info medans...
You know it! ;) Men ja, om de nu har alla bitar (förutom klockan då) på plats så borde väl försändelsen ploppa upp ikväll.
The power of the consumer :cool:
Det är inte Telia. ;)
Gör det hela ännu mer spännande!! :cool:
Informationen ifrån kundtjänst har varit random, men de kanske inte vet mer? I don’t know :-)
Förmodligen så, vi fick ”äran” att få en någorlunda förklaring samt en ”ursäkt” där.
Detta dök upp i mailen nu.
Ställde frågan kring om information skulle skickas ut till kunderna och fick till svar "Nej, det kommer ej att ske" är ju inte helt optimalt, då...
Känns som att det är den som de väntar på, alternativt en ny batch med telefoner.
[ATTACH] Fick detta till info, tog kontakt för att flytta fram porteringen då jag är utomlands. [ATTACH] Finns heller ingen uppdatering kring...
Tack för att du delar med dig, känns som att det är läge för Comviq att maila ut till alla Mystery box beställande kunder kring status.
Jag har mitt framskjutet till 8/9 just nu.
Känns som mjukvaruissues men ändå ganska illa. Tack för att du delar med dig.
Verkar inte som att vi får något imorgon heller, förväntar mig ett mail ifrån Comviq om att något saknas och bla bla.
Det löste sig med klockan ändå? Vart det fel ifrån Comviq där med datumet på kvittot?
Ja, någon information åtminstone att det är försenat eller något. Om det inte dyker upp något ikväll så kommer nog kundtjänst få en del att...
Tror vi på någon aktivitet ifrån Comviq ikväll?
Bara i Android, vilket är konstigt varför man inte kan se det på en iOS enhet. Skumt som tusan.
för en annan, generellt.. no.
Uppdaterar appen, webben samt PostNord appen kontinuerligt. Hoppas att den dyker upp imorgon.
Not cool hörredu, men återigen vi får väl se om det händer något idag.
Ja, okej. Här är det stendött fortfarande. Till och med skalet ifrån Dbrand kom före Pixeln. Undrar när Comviq vaknar till.. Åker på tjänsteresa...
Inget har plingat för min del ännu :-(
bevis :-)
Sådär, dagen D för Comviq att få ut paketen.
Borde vara innehållet där som du nämner, XL, laddare, PW4 samt Buds Pro 2.
Ja, något är det ju. Får se om det händer något imorgon.
Vad tror vi, kommer vi att få en notis i PostNord appen imorgon? Hoppas fortfarande på en 10 Pro XL, tillbehören kan likväl vara vad som helst...
Ingen susning tyvärr.