Separate names with a comma.
Jo förstår att jag måste höra med dem. Menar, paketet hämtades aldrig ut och ligger hos posten, jag kan ju fortfarande hämta ut det ändå, fick...
Alltså jag är velarnas mästare. Har ju sagt till comviq att jag inte vill ha boxen och skulle låta den ligga kvar på posten. Men om jag ångrar mig...
Nu har jag ångrat köpet. Killen på kundtjänst verkade förvånad att inte ens en trådlös laddare var med♀️. Jag sa de kunde förvänta sig att många...
Räcker det att chatta med kundtjänst för att avbryta köpet och låta paketet gå i retur? Är så jävla besviken, väntat 4år på att äntligen investera...
Ja nu fick jag också att jag valt att ändra nummerflytten till 12/9. Så dålig med info. De hypar upp mysterboxen länge sen levererar de inte som...
Mitt nummer flyttas den 5/9 och tolkar det som att nya simkortet kommer vara i boxen så det borde ju komma innan fredag? När jsg beställde boxen...
Min beställning gick igenom 14.06 och min order är inte packad än.
Nja min nuvarande operatör skickade liknande sms, att de inte flyttar över mig förrän den 5/9
Fick nyss ett sms att mitt operatörsbyte inte sker förrän 5/9. När jag beställde boxen stod det 29/8. Låter som boxen är försenad då, tråkigt....