Separate names with a comma.
Jag undrar varför det inte görs några framtidssäkra telefoner med specifikationer och uppdateringar för en tio år eller så. Jag ser att mycket i...
Då det produceras mängder av "skräp" på mobilmarknaden just nu, telefoner som kostar flera tusen där recensioner och tester sedan ändå visar...
Jag har just nu en Pixel 4a och har letat runt bland en mängd mobiler, Poco, Redmi, Oneplus m fl i jakt på en hyfsat billig telefon med samma...
Jag har sökt bland mängder av brusreducerande hörlurar, testat ett par stycken som enligt tillverkare ska ha bra brusreducering men inser att den...
Jag har använt senaste Chromecast med TV med tillhörande fjärrkontroll där man ska kunna använda sig av röstsökning. Den här röstsökningen...
Jag söker efter hörlurar som stänger ute så mycket ljud som möjligt och där man kan använda brusreducering även utan att ha musik igång. Jag...
Jag har haft min Pixel 4a i snart ett år och har bytt en gång och fått en ny och är nu alltså inne på min andra Pixel 4a. Samtalsljudet är...
Jag har haft min Chromecast i ca två år och den senaste tiden har bildkvaliteten varit ständigt skiftande. Felet verkar vara oberoende av app jag...
Jag är ute efter ett skin eller wrap som man "klistrar på" telefonen, t ex motsvarande EasySkinz eller Sopiguard. Har någon erfarenhet av dessa...
Jag har nyligen köpt en Pixel 4a och upplever ljudproblem vid telefonsamtal. Det förekommer ett gnisslande/vinande högfrekvent ljud som...
Jag använder mig av Firsteapps "A Keyboard" för att få tillgång till ett sådant tangentbord jag vill ha. Jag har använt appen på min gamla Samsung...
Jag har beställt en Google Pixel 4a via Saturn i Tyskland (via Panprices) och kontaktade Saturn för att få veta vilka köpvillkor som gäller när...
Det kommer hela tiden ut nya mobiler och de bedöms och recenseras i olika forum, på Youtube osv. Trots att marknaden är full av märken och...
Jag undrar om man ska vänta sig ett prisfall på denna mobil och om det är lönt att vänta in ett lägre pris? Jag menar då pris runt 3000 kr...
Jag funderar på att köpa en Pixel 4a men skulle först vilja veta om det finns att välja ett 3×4 tangentbord med svensk ordlista och fungerande...
Jag köpte en Galaxy A41 i tron att detta skulle vara en välfungerande och smidig telefon men efter några få dagars användande är telefonen...
Jag funderar på att köpa mobil direkt från Kina och mobilen behöver inte vara av något av de märken som säljs i ordinarie butiker i Sverige. Dock...
Jag har under flera månader letat efter budgettelefoner, max 3000 kr, som både är lätta och tunna och samtidigt har en batterikapacitet på minst...
Jag har letat igenom olika Black Friday-erbjudanden och hittar inget som motsvarar det jag söker. Jag söker telefon att köpa inom Sverige, alltså...
Jag har tittat runt på många olika modeller, bland annat Samsung Galaxy A40 men har inte känt mig övertygad om köp. Det jag söker i...
Jag önskar köpa felfri Samsung Galaxy S4 el motsvarande android, olåst. Telefonen ska vara utan sprickor och större repor, fullt fungerande kamera...
Jag har problem med att skicka och ta emot sms från speciellt en av mina kontakter. Jag får leveransrapporter men ändå kommer inte sms:et fram....
Jag har sedan en tid tillbaka inte kunnat installera appar från Android Market utan får upp meddelande om att det inte finns utrymme på enheten....
Jag har en Samsung Galaxy Z som plötsligt bara "dog". Jag använde den precis som vanligt och från den ena sekunden till den andra går den numera...
Jag använder GPS mitt i stan i Sthlm och kan då få vänta en halvtimme innan rätt position hittas vilket såklart är värdelöst. Om jag låter...
Jag undrar om det på något sätt går att få separata signaler för notifiering vid sänt sms och en annan signal vid inkommande sms? Detta i...
Jag har försökt att ansluta mobilen till datorn via USB (har ej annan möjlighet via blåtand eller annat) och kunde efter många uppdateringar...
Jag funderar just nu på tre olika androidlurar men vet inte vilken jag ska välja. Jag har läst om dem och i Alatest har de fått så gott som lika...
Galaxy S2 får ju väldigt bra kritik överallt men jag undrar hur framtidssäker man kan säga att den är? Kommer denna mobil att stå sig i...
Jag funderar på en S2:a men just nu ligger dessa högt i pris hos alla operatörer. Man kan hos exempelvis 3 köpa telefonen med ett pottabonnemang...
Jag har nu vidtagit en rad åtgärder för att förbättra batteritiden på min Xperia X8. Jag laddar den till 100% och efter ca 6 minuter har...
Jag har fortfarande problem med batteritiden i min Xperia X8 och ingen på Sony Ericsson har några fungerande tips hur det här ska lösas. Trots att...
Jag kollade upp vad som dragit mest batteri i min Xperia X8 och det visade sig vara skärmen. Helt förståeligt när den är påslagen men när skärmen...
Jag har ett antal olika applikationer och misstänker att några av dem automatiskt ligger och söker uppdateringar. Dock har jag inte hittat några...
Jag har länge letat efter appar som gör det möjligt att gömma eller helt radera förinställda applikationer. Jag avser inte att roota mobilen och...
Jag har en Xperia X8 som endast har QWERTY tangentbord. Det finns alltså inga inställningar i telefonen att göra för att få ett T9 skrivbord. Jag...
Många verkar ju tycka att Handcent är ett bra sms-program men jag är snart benägen att ta tillbaka min gamla telefon och köra via vanligt...
Jag använder Handcent SMS som standardprogram för sms. I programmet går det själv att göra inställningar för leveransbekräftelse men detta funkar...
Jag har en Xperia X8 och nu i dagarna så finns det en uppdatering tillgänglig från 1.6 till 2.1. Jag använde mig av PC Companion som är skrivet...
När jag vid vissa tillfällen stänger av T9 funktionen och ska skriva ord genom att bokstavera så upplever jag att det är väldigt svårt att få till...