Separate names with a comma.
Haha, ingen har fortfarande svarat på vad den blåa plasten är till för. Jag hade samma problem, men fick inget svar jag heller. Klippte sönder o...
Tack för hjälpen:) Nu är det fixat!!
Om jag går in på inställningar o trycker på konton o synkroniseringar, eller trycker på kontakter-menu-konton så slår den av o på igen o så måste...
Tyvärr kan jag inte hjälpa dig då jag är helt novis på detta. Men jag har samma problem. Om jag går in på inställningar o trycker på konton o...
Om jag går in på inställningar o trycker på konton o synkronisering så slår telefonen av o sen på igen o då måste jag slå PIN-koden. Skall det...
ok. Men vad är då det blå klisterarket till??
Jag måste va dummare än jag trodde :) Jag trodde att den blåa plastfolien som var med var skärmskyddet!! Vad är det då? + att när jag drog bort...
Fick fodralet från netimes idag jag med. Men fattar inget av skärmskyddet!!!! Måste man klippa/skära till det själv?? Följde ju med nån hårdare...
Vill tacka för en bra tråd. Har haft mycket hjälp av den :) Bl.a med att larmet inte funkar ibland. Det var ju jag mitt pucko som raderat...