Separate names with a comma.
Okej, telefonen är rootad och kör just nu cyanogenmod. Det andra vet jag inget om hur det kan tänkas fungera :/ antar att ingen annan har något...
Tjenare, har ett behov utav att använda mig utav en app 2 gånger. Dvs en slags kopia till den ursprungliga med möjligheten att köra dessa helt...
min s4 hittade inte rätt frekvenser på min Finlux tv och viasat boxen har jag inte testat. jag fick dock tvn till att fungera med nån utav jag...
i know hade samma problem på min sgs2 och detta löstes med en liten skruvmejsel som jag lixom knuffade kontakten lite mer åt dem koppar kontakter...
ja! Tjenare, jag tycker också att min galaxy s2 är mer känslig än en iphone vilket skulle kunna vara helt möjligt med tanke på att det är två...
hej du har skrivit i en tråd om samsung galaxy s2 att du fick problem med en car mode skärm. jag har detta problem också:( kan du vara snäll och...
Hejsan har köpt en samsung galaxy s2 för ett tag sedan och varit verkligen skit nöjd! men så nu igår så började den att krångla den går lixom...