Separate names with a comma.
Var tvungen att kolla och tre har uppdaterat min 17 Pro silver 256GB till v44. Beställd 21/9 efter min blå åkte i retur.
Köpte du med abonnemang? Annars ingår det inte. Det är dock ett riktigt skitskal, inte så att du går miste om någonting alls.
Såld på annat håll.
250+frakt
Köpte en iPhone 13 på distans av @Fridensliljor Exemplariskt förpackat och telefon helt enligt beskrivning. Rekommenderas !
Wonda, så utanför.
Efter att försök 119 i ordningen om att ge upp iOS gått åt skogen, säljer jag en Vivo X200 Pro 16/512GB global i blått. Superfint skick, hittar...
Finns dom kvar?
Köpte en Vivo X200 Pro f2f. Riktigt schysst och en prima telefon :)
2100
Vill testa en Vivo X200 Pro. Global eller Kina spelar ungefär noll roll, priset är mer intressant.
Är det någon skillnad med eventuella band telefonen klarar jämfört med en EU-modell?
Var köpte du detta? Varit inne på samma sak.
Har inte sett någon anmärka på regular 17. Främst gäller det blå och orange Pro samt svart Air.
Tyvärr verkar det inte bättre. Finns inte en möjlighet att hålla telefonen repfri utan skal i längden om man de facto inte går runt med en...
[MEDIA] View: https://youtu.be/KrOBzFwVzwA?si=TP8t6nDvx1sBuSUZ
Såld till @Jojjenz
Han budade på min med och slutade svara
Det är lite det jag hoppas på också, ser ut att vara en rejäl repa där man skrapat av mer än bara färglagret. Slänger dock in min i ett skal till...
Tänkte köra skallöst i år, men börjar trilla in rapporter om hur repkänslig den orangea och blåa aluminiumprofilen är. Om så är fallet är det lite...
Nej tack :)
Öppnad, tittat på, lagt tillbaka. Oöppnade ESR skärmskydd och skal ingår. Finns i Kalmar. 9800 med tillbehör / 9500 utan tillbehör
Hämtade ut 17 Pro i blått och Air i guld precis. Jag är väl den första som inte fick någon direkt wow-känsla alls av Air, gillade mer att hålla i...
Det kommer ju inte funka. Apple och operatörerna har koll på IMEI-nummer om vi säger så.
Då stämmer det.
Tog du och beställde med abonnemang eller utan? Ingår inget om man valde ”Nej tack, jag vill inte ha rabatten bla bla bla…”
Min blå 17 Pro 256GB har fått status ”Order packas” på Mitt tre. 17 Air på dotterns abonnemang med ”buggat” pris har inte förändrats från...
Fick samma svar som du fått (#2, ingen förlängning, avbetalning fortsätter även om du inte har kvar abonnemang) i tre-butiken i Kalmar.
Helvete, jag var likadan och hade tänkt en regular 17 i svart. Var helt övertygad… blev en 17 Pro i blått…
Köper en XR, XS, 11 eller 11 Pro i bra skick.
Bjuder 4500 inkl frakt
Stämmer mot mitt också. Upptäckte precis att jag fått 40+40GB på mitt andra abonnemang. Det var ju en trevlig överraskning.
Här också.
5300+frakt kan jag gå med på
Finns i Kalmar och kvitto finns!
Säljer min Switch 2 + MK som ännu inte packats upp. Legat sedan en starten av semestern och verkar inte komma till användning. 5500+frakt
4k
Kö om den kan skickas.
Är du villig att gå ner en femhundring så vinka.
Och vad vill du ha?