Separate names with a comma.
Kul att du gillar den! Tanken är att det ska komma lite mer funktionalitet till våren om jag hinner med. Lämna gärna ett betyg på Google Play. Har...
Ni som har hunnit testa den, hur upplever ni att GPS:en fungerar? Har fått en del som säger att den beter sig udda inomhus.
Tyvärr inte i dagsläget.
Tackar! Återkom om ni har några frågor eller feedback!
Tackar!
Tänkte tipsa om min nysläppta app Reskollen för Västtrafik. Har funnit länge för frukt-telefonerna men har nu äntligen lagt lite tid på att få den...
Har skickat ytterligare ett mail till dem nu om att de ska un-suspenda appen, men hoppas inte på mycket. Jag skrev i slutet av min beskrivning...
Hej alla Tänkte bara tipsa om att om ni använder keywords i era beskrivningar till era appar på Android Market så bör ni sluta med detta. La in...
Tack för alla tips. Många bra frågeställningar där. Har dock redan hittat titel. Blev "Testdriven utveckling av mobilapplikation för iphone".
Hej igen Ska göra ett liknande exjobb som du gjorde. Testdriven utveckling, fast av en iphone app. Letade efter ditt exjobb på chalmers...
ok, läser 5-årig, men hade varit intressant att läsa er rapport. sunkas at gmail.com har jag som mail.
Jo hoppas på jobb där sen ja. Ok tack för tipset! Ska försöka hitta gamla arbeten.
Oj, till våren ska det såklart vara :) Var lite het på gröten där. Ok, ja frågeställning är det jag letar efter. Menade kanske inte att jag...
Hej Läser sista året på Software Engineering på Chalmers och ska till hösten göra mitt exjobb. Har pysslat med en del Android och Iphone...
Vi har diskuterat vad vi ska ta för vårat spel det senaste. Lagom till Halloween passar vi på att sänka det svenska priset från 14.40 till...
haha, ser att jag bumpade denna tråd tidigare jag med :P Jaja, zidde kanske har användning av mitt svar ;)
Du får den 10:e varje månad en Merchant Sales Report i Developer Console (får du inget så hör med google. jag var tvungen att skicka in passbild...
Ok, det visste jag inte. Det kanske man ska börja använda. Men tycker man ska köra det på publik beta testning isåfall.
Google tar 30% på 10kr, dvs 3kr. Du får utbetalt 7 + 2,5 = 9,5kr till ditt konto. Mvh Jonas
Fattar inte varför spel över huvud taget behöver logg-data. Tycker Google borde ta bort dessa av princip. Har läst under Penguin Games spel...
Jag har gjort en ny bana nu. Släpps imorn vid lunch med lite bugfixar. @Nikdroid: Kul att du gillar det. Jo vi har spånat lite på olika teman...
Trodde inte det gick att ändra, men fel hade jag. Ändrat nu iaf!
Kul att du gillar det! Tyvärr inte just nu. Vi har funderat på att göra nån extrabana som har oändligt med waves, men det dröjer nog nån månad...
Bygg normal Eskimoer tidigt i banan Bygg splash eskimoer (+ev snögubbar = bra kombo) i slutet av banan. Uppgradera så mkt som möjligt innan du...
Tack så mkt, ska spana in detta!
Ingen som använt nån spelmotor till Android som har något att tillägga? Eller är kontentan att Androidspelutvecklig inte är så smidigt och det är...
Hej Har pysslat lite med Android i ett år och gjort några enklare spel som nu ligger på market. Läste en sommarkurs för iphone nu i sommar och...
Kul att du gillar det! Dock skumt att det inte gick köpa via nätet.
Kör REA på spelet till och med fredag. Endast för svenskar! 7kr istället för 14,50 som det vanligtvis kostar. Passa på att lämna en kommentar om...
hehe japp :P
Japp. Det står 10kr i market, men när du väl sen ska betala står momsen med också, dvs. 11,75kr. Om jag inte minns helt fel.
Ja det stämmer. Så blir det om du har standardinställningarna i Checkout. Men finns så du kan lägga på t.ex. 25% moms inom EU under...
Har fått min första utbetalning av Google nu. Har en fråga till er som redan säljer appar på Google Market.. Hur gör ni när ni ska deklarera...
Tänkte tipsa om att jag denna veckan sänkt priset på fullversionen till 8.90 kr, så gillar ni spelet så passa på att shoppa loss ;) Har även...
Mina med! :)
Tack för ditt svar! Fick en del tips på vad man skulle kunna göra bättre. Får dock se om hur mycket tid jag kommer lägga på att lägga till större...
Tack! Tar jättegärna emot kritik! Men lämna det gärna i min andra tråd jag har skapat för just spelet, blir kanske lite off-topic i denna tråden....
Jag håller med där. Att göra en välpolerad och bra app är en sak, men syns man inte så finns man inte. Visst för eller senare kommer säkert...
Jo håller väl egentligen med. Om man tar bort kravet på att lämna ett betyg då? Eller tycker du det fortfande är fel då? Då ger man ju egenligen...
Hej Publicerade för några dagar sen min första betalapp på market. Försäljningen gick väl inte riktigt som jag hade trott. Fick sålt kanske 7...