Separate names with a comma.
2200 för klockan.
1800
Kör!
400? :)
Batterihälsa?
13 Pro Max primärt och en halvtrasig Oneplus 8 Pro som backup, fast... ... väntar på att danne säljer denna ;)
Tillräckligt bra pris för att hamna i denna tråden också, citerar nedanstående hjälte:
Inte lika jävligt som apples skal, men tillräckligt mycket dammsugare för att jag skulle returnera mitt och köpa ESRs genomskinliga skal med...
Haha ok, skicka pm
iPhone 12 mini, Xiaomi 11T Pro eller Samsung S21 5G för 345kr/månad hos Comviq med 100GB per månad. Årets juldeal hos Comviq!
Runt 400 riksdaler har det gått för häromkring tidigare. Så typ där :)
Uttråkad och tänkte packa upp mitt PS5 som stått orört i sin låda i tre månader.
Drar tillbaka budet, så ni kan börja om på 450…
Tar dom.
Perfekt!
600 inkl frakt
Såld till @Oshotta2
Likställer det med 2900 inkl frakt, så vi kör på det :)
Noterat, funkar bra det! Kör till 12.00 imorgon, fredag.
Säljer en fin Oneplus 8 Pro 8/128GB i svart. Då jag kör android som sekundärt OS får denna säljas till förmån för den halvdefekta extraluren jag...
Köpte en Oneplus 8 Pro av @captain. Supersmidig affär, allt enligt beskrivning! Rekommenderas varmt!
Redan betald :)
Tar den.
Köper.
Gör så :)
350 med frakt för MagSafe+spigen-hållaren?
1000
Såld till @Sanjin84
Pm! :)
Säljer en Mi 10 Lite 6/128GB. Bra begagnat skick, skärmen hittar jag inget att anmärka på men finns repor på baksida och ram. Komplett i...
MM/Saturn har en tendens att annullera ordrar som lagts till mailboxde, iallafall var det så förra året när jag försökte köpa Pixel 4a. Däremot...
Uppfattat, undersöker med henne när hon kommer hem!
Vad har du ev. tänkt mellan? Sambon har eventuellt en 13 Pro Sierra Blue 128GB från Netonnet komplett i kartong, med tre skal, ett paket...
Kom igen nu :)
Intresserad av skalen, vilka modeller är det och priser om de säljs separat?
Säljer en S20 FE 5G Cloud Orange 128GB. Köpt i november 2020, kvitto finns. Kartong, laddare, skärmskydd, skal samt ett extra skärmskydd från...
Hur gammal?
Köper en Mi 10 Pro.
Såld till @Soderwester