Separate names with a comma.
Såld till @semlan
Tror tyvärr inte du kommer få pm.
Säljer en OnePlus 8T 8/128GB silver. Finfint skick, använd med skal och skärmskydd. Cirka 6 mån gammal, komplett i kartong med extra...
Såld?
750 plus frakt
200 plus frakt
Sålde en telefon till @flipp och som alltid var det supersmidigt. Rekommenderas varmt!
Köpte ett skal av @Choppe. Dundersnabb leverans och allt enligt beskrivning! Rekommenderas varmt!
Köper en Oneplus 8T eller S20 FE med Snapdragon (5G eller nya 4G).
2200 plus frakt
2k plus frakt.
200+frakt för Mous.
1200 plus frakt förutsatt att kvitto trillar in :)
Kalmar.
Apple Watch S6 44mm GPS Alu Space Grey m. Sports band Köpte en AW6, men väljer att köra vidare på Garmin så länge mina gamla löparben håller. Fint...
Skal/skärmskydd med eller "bara" originaltillbehören?
Köper ett Mous Limitless 4.0 till iPhone 12.
Köpte telefon och klocka av @patts. Allt enligt beskrivningen, kanonsnabb leverans och trevlig rent allmänt :). Rekommenderas varmt!
Köper en iPhone 12 eller 12 Pro Max. 12 Mini och 12 Pro är ej av intresse.
Säljer min mors Huawei P20 4/64GB i Twilight-färg. Mycket fint skick, använd med skal och skärmskydd. Tagit av det inför fotografering. Komplett...
Kan ta det för 500 plus frakt .
Ok, tack för svar.
Är det vanliga Buds eller Buds+ vi pratar om här?
38/42mm/GPS/Cell AW3?
Hur lång garanti är det kvar på den om man kikar via serienummer?
Köpte en telefon av @Jimmy 76. Alltid ett nöje att göra business med :)
Köper en iPhone 12 Pro Max, pris runt 8500.
Såld till @tjonken
Kalmar, 3 månader gammal .
Säljer en Mi 10T Pro 8/256GB i fint skick. Skärmskydd repigt och kan behöva bytas om man är petig, i övrigt hittar jag inget att anmärka på....
Batterihälsa?
Såld till @frassedylan
Säljer en iPhone 12 64GB i svart. Superfint skick, hittar inget att anmärka på. Använd med skärmskydd ock skal. Komplett i kartong med...
Kalmar Pm
Köper till rimligt pris.
Väldigt långsökt, men söker ett Varmilo MA88M med EC Sakura alt Rose. Bryr mig inte överdrivet om skicket då jag bara ska använda PCBn och brytarna.
Ännu en distansaffär (köp av telefon) med @mullsjomannen genomförd. Lika smidigt som alltid, rekommendationerna haglar in!
Köper en Oneplus 8 Pro, Nord eller S20 FE 5G Betalar cirka 4000 för 8GB och 4500 för 12GB avseende Pro. 2000ish för Nord. 4300 för S20.
Citat från tradera-support: "Du som säljare har en skyldighet att påvisa att varan har levererats samt att innehållet stämmer överens med...
Ja, så länge det är FBA-kap så trillar det mesta in.