Separate names with a comma.
Helt enig det är stor skillnad mot tidigare modeller.
Tack för snabb och smidig affär!
Nix inte jag heller så det ska vara helt lugnt. Kan även tillägga efter att ha kört Flolab en vecka nu att det är så sjukt värt det. Både...
Sålda till @Homer2019
@Homer2019 PM
@camuraj har trumfen. Vill ha svar innan kl 21 annars får det gå vidare till först @Homer2019 och därefter @silverfang
@camuraj är du vaken? :)
Hej på er, Köpte dessa i Fredags hos Telia och jag hade verkligen önskat att mina öron lirade med dessa men tyvärr icke så får köra vidare med...
Operationen gick smärtfritt och jag kommer förmodligen aldrig köpa ett annat skärmskydd. För övrigt så löste det sig med ölet också. God helg gott...
Tackar så hjärtligt! Kan man tillochmed vara så fräck att det råkar av misstag tas med en pilsner eller två vilket i sin tur kan underlätta...
Ett styck AntiGlare från Flolab kommer att appliceras fram i kvällningen. Återkommer i ärendet men förhoppningarna är höga.
Samma här! Telestore rekommenderas lite extra för de är bra mycket snabbare än Swappie.
Tack för tipset!
Kul med lite hets :) Ett techwoven skal på så är det helt lugnt :)
Sweet! Samma här : Status : Skickad och på väg till kund
Aj aj ja man hoppas ju på något sätt :)
Minns inte redigt vad det stod men nu när jag gick igen så stod det såhär istället : Ännu ej packad och skickad, under leverans
Vart en beställning idag på dessa :) Har AirPods 3 idag och de sitter bra så hoppas med den "nya" passformen verkligen att dessa passar i ens öron...
Min beställning hos Halebop har just ändrat status till "Behandlas" #LiketLever
The Hype is REAL!
Grattis! Har du fått mail om att din har skickats? För egen del försökte jag mjölka Halebop på info om min beställning igår men det var bara sarg...
Du har rätt min vän och jag är helt enig! Efter att ha läst på lite i tillbehörstråden så blev det en beställning på AntiGlare från Flolab :)
Blev en beställning från Flolab för egen del också. AntiGlare :) Stort tack @Timpppa för koden!
Jo, tänker att de nu går ut med att det ska vara så väldigt tåligt både mot repor och sprickor. Skärmskydd förtar lite av känslan kan jag...
Hur tänker ni kring skärmskydd? Behövs det längre eller ej? Har ingen krävande vardag vad gäller slitage osv.
[ATTACH] 17 Pro Silver med svart TechWoven fick det bli för egen del :)
Helt enig det är ju just detta! Lagom storlek också 6,6"
Hur kommer Apple lösa så att denna får en tillräcklig batteritid? :)
Bästa känslan!
Hej på er, Är på jakt efter en mobil till ett av barnen enligt ovan slag. Budget däromkring:) Hör av er om ni har något och med ett konkret...
Instämmer! Har provat allt på marknaden typ och har kört 13R sen i början av Juli. Fungerar kanon i alla avseenden :)
Varning! ⚠ Sålde en iPhone till denna giriga människa som bara är ute efter att eska pengar i efterhand. Rekommenderas ej!
Lite besviken på att man inte märker knappt nån skillnad överhuvudtaget :( När man sett diverse YT-klipp så verkade det ju vara en del skillnader...
Någon som har något för Liseberg?
Officiell release alltså?
Japp, stämmer! PM kommer :)
Tjena, tänkte bara som paket faktiskt då det är en så låg summa så känns det ovärt att sälja styckvis. Hoppas du är OK med det :)
Hej på er, Säljer ett gäng fina armband för Galaxy Watch då jag ej har min klocka kvar. Passar följande modeller : Samsung Galaxy Watch 7 40 mm...
Någon som vet om det fortfarande är problem med att lägga till Swedbank betalkort i Google Wallet? Om så, vad finns för alternativ lösning? :sealed:
Hej på er, Säljer en riktigt fin mobil enligt ovan. Absolut toppskick och jag är enda användaren. Kvitto från Elgiganten 11/2 (endast skuggad...