Separate names with a comma.
Känner mig snuvad… 2010 när Xperia X10 kom utan Multi-Touch med en utlovad uppdatering som aldrig kom. 2016, Note 7 som var packad och skulle...
Den hemsidan har alltid varit risig. Bah googla för o hitta rätt.
Stämmer helt att det är 3pl. Så jag ställer in privata orders till en kund. SK Logistics – Best 3PL Company in India | Supply Chain Management |...
Jag köpte in 10 kubik ved innan den gick upp så brutalt. Sedan fällde jag egna träd och fick ihop säkert 7 kubik där med. Jag har stängt av all...
iPhonen 13 pro kommer du känna enorm skillnad på, speciellt batteritiden och skärmen (120hz) Apple Watch hade jag nöjt mig med en 7:A om inte du...
Rensade lite green shaming från tråden. Håll er till topic tack och var snälla :)
Exakt samma här. Gick super smidigt. Hämtade mobilen hemma hos mig på onsdagen. Fredagen var den framme hos swappie och tisdagen var pengarna inne...
[MEDIA] View: https://www.youtube.com/watch?v=A72Ckh990j0 ja du.... glöm att man lyckas skrapa skärmen på den här klockan! det måste vara äkta...
100% igår vid 6 på morgonen. La mig igår vid 23 då hade jag 70% kvar. Nu efter en heldag jobb med samtal etc. 31% kvar. Nu börjar det likna något :)
Mycket mycket bättre än förr. Jag startade 100% från scratch. Ingen data eller appar. Bara återställning av sms/Photos/Contacts.
Gjorde enorm skillnad på både klockan och mobilen!
Jag testar nu att starta "fresh". Ingen data som hänger med eller återställning från iCloud (förutom imessage) för att se om det blir bättre...
Morr… 6 månaders väntetid på ny bil… vissa är ju uppe i 9 månader!
Jag har en men använder den bara på mattor då det funkar riktigt bra på det. Men när det kommer till soffor o madrasser och så, det blir inte bra....
Jag rekommenderar starkt att kontakta en lokal kemtvätt. Dom brukar vara grymma på att hantera allt möjligt.
Ingen minns en fegis! Jag har säkert mindre handleder än dig och tycker den är helt perfekt :)
[ATTACH] Idag simmade jag med klockan. Riktigt coolt att den har typ full koll på HUR jag simmar.
Wow… silver milanese ser riktigt trevligt ut :)
Håll annonsen ren från spekulativ. Säljarens ord står tydligt.
Lär ju vara billigare på 3dje part bytare. Tror inte apple watch lider av samma låsningar som iPhone gör. Första dagen med Ultra. Helt...
Håller helt med Erik här. Ljudkvalitetsmässigt tycker jag Max gör ett bättre jobb men det är rätt orättvis jämförelese egentligen. Däremot så är...
Ja, i år så är valet en total no-brainer… Ca 17-18cm Det var guldloopen tillochmed <3
WoW… ANC är i en helt annan liga. Nästan lika bra som på AirPods Max!
Passar grymt snyggt med Apple Original Milanese band :)[ATTACH]
[ATTACH] [ATTACH] Här är skillnaden mellan en Tag och en Ultra :)
Asså det är en brutal skärm! Som en iPhone 14 Pro skärm i klockformat…
[ATTACH] Det var en dyr fredag till :D
Någon som hört något från Comviq om dessa?
Nu fick jag insider info på en butik som kommer ha varianten jag vill ha i lager :) Allt jag behövde veta inför fredagen.
På Swedroid, ja kanske. Blocket och Tradera, nej där går det snabbt.
Sålde ett par TWS. Allt gick super smidigt. Toppen köpare, rekommenderas varmt!
Instämmer 298% :D Passar as snyggt med min laptopväska i skin. Samma färg.
Original Apple läder skal <3 … man behöver banne mig inget annat.
Ulricehamn/ Borås Såld till @rince0r
Vad hade du tänkt för pris?
jag stänger av min aod på natten :D
Noterat :)
[ATTACH] [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH] Hej, har en Apple Watch 7 Stainless Steel Gold som jag säljer av. Den är i superfint skick och har 98%...
Nja, jag fick inte heller någon bekräftelsemail men jag har sparat mitt ordernummer :)
[ATTACH] Häftig rot.