Separate names with a comma.
Ny airfryer idag, hade till idag en liknande från ett annat känt företag, men den har blivit kaputt, samma fel för 3:e gången så blev återköp då...
Abonnemang: Telia obg 569 kr. Plats: Gävle sjukhus, huvudentré. Enhet: Galaxy S25 Ultra. [ATTACH] . [ATTACH] . Abonnemang: Telenor obg 569 kr....
10 Gbps är inte illa... SpaceX's Starlink Can Deliver 10Gbps on This Cruise Ship https://x.com/Starlink/status/1966625331260903877
Kan du vara tydligare, menar du att det är dyrt eller prisvärt / billigt ? Jag tycker det är billigt iaf, detta fick jag fram när jag testade att...
I tv-djungeln håller Telia ihop utbudet och upplevelsen, och belönas därmed med Sveriges nöjdaste tv-kunder enligt Svenskt Kvalitetsindex (SKI)...
[ATTACH]...
Sveriges Radio play. Men denna använder jag främst, utöver SR: "Radio Sverige": https://play.google.com/store/apps/details?id=com.appmind.radios.se
Jo, det hade nog gjort susen, men tror inte Telia kommer stänga 2G före 2027 nu när de lovat att hålla det vid liv.
Precis, och nu i januari får ju Telia ändå tillgång till 2 x 15 MHz på b8 (900 MHz), varav 5 MHz vigs troligtvis åt 2G, och resterande till 4G...
Telia verkar ha stängt av DSS på B28 / n28. Låser jag mot B28 (LTE) så får jag ingen täckning alls. Provat på flera olika platser & olika...
Abonnemang: Telia obg 569 kr. Plats: Brynäsgatan / Tredje tvärgatan, Brynäs. Enhet: Galaxy S25 Ultra. [ATTACH] . Abonnemang: Telenor obg 569 kr....
Abonnemang: Telenor obg 569 kr. Plats: Söder, Gävle. Enhet: Galaxy S22 Ultra. [ATTACH] . Extra, LOS till antennerna. [ATTACH] Redigerad med...
Abonnemang: Telia obg 569 kr. Plats: Busshlp Norrlandsgatan, Gävle Enhet: Galaxy S25 Ultra. [ATTACH] . Abonnemang: Telenor obg 569 kr. Enhet:...
Abonnemang: Telia obg 569 kr. Plats: Forsby, Gävle. Enhet: Galaxy S25 Ultra. [ATTACH] Här har Telia väldigt dålig kapacitet då ingen basstation...
Abonnemang: Telia obg 569 kr. Plats: Busshlp Södra Åbyggeby, Gävle Enhet: Galaxy S25 Ultra. [ATTACH] . Abonnemang: Telenor obg 569 kr. Enhet:...
Abonnemang: Telia obg 569 kr. Plats: Gävle Centralstation, inomhus. Enhet: Galaxy S25 Ultra. [ATTACH] . Abonnemang: Telenor obg 569 kr. Enhet:...
Förhoppningsvis kommer Tre med 5G på band 8 under 2026 när 3G är borta.
Eh ? Jag nämnde att jag efter uppdateringen till ONE UI 8 kan spela in samtal. Så tror du har fel i din anklagelse.
Abonnemang: Telia obg 569 kr. Plats: Busshlp Vasaskolan, Gävle. Enhet: Galaxy S25 Ultra. [ATTACH] . Abonnemang: Telenor obg 569 kr. Enhet: Galaxy...
Abonnemang: Telia obg 569 kr. Plats: McDonald's Valbo. Enhet: Galaxy S25 Ultra. [ATTACH] Väldigt bra trots att den enda N78 Telia har här på...
Du tror att jag ljuger ?
Ja, Telia har bara SUNAB-3G kvar. Då Telia inte har någon egen 3G på 2100 och min mobil var låst till 2100 MHz så måste det ju vara SUNAB. Den nu...
Nu har min S22U, S23U & S25U alla fått One UI 8. Samtliga har fått samtalsinspelning, tackar tackar.
One UI 8 är tillgänglig nu. Lade in den idag.
Abonnemang: Telia obg 569 kr. Plats: Andersberg centrum, Gävle. Enhet: Galaxy S25 Ultra. [ATTACH] . Abonnemang: Telenor obg 569 kr. Enhet: Galaxy...
Man lovar sig själv att inte köpa fler sladdar på ett tag, sen råkar man gå förbi hyllan på Ikea där deras nya sladdar ligger... [ATTACH] .
Upptäckte idag att Telia har släckt SUNAB-3G i centrala Gävle. SUNAB har fortfarande en basstation igång i Hagaström, och fick denna hastighet,...
"Telia blir ny kommunikationspartner till SJ och tilldelas uppdraget att leverera en robust helhetslösning för hela tågoperatörens verksamhet och...
Man hoppas ändå att Telia kan klämma in en 5G-SA lansering före 2027, trots att avvecklingen av äldre nät tar så stora resurser...
Varför skulle 2G & 3G vara ett hinder för att aktivera 5G-SA för privatkunder ?
SA är redan på plats, se bara på Telia & Ericsson's NorthStar. Vad jag förstår är det ju bara viljan som saknas för att släppa in privatkunder....
128 & 256 GB är väl i minsta laget, totalt ointressant för mig iaf med nått som har mindre än 512 GB.
Snart Black Friday / week jag hade nog väntat även om det kan vara svårt.
Abonnemang: Telia obg 569 kr. Plats: Centralplan, Gävle. Enhet: Galaxy S25 Ultra. [ATTACH] . Abonnemang: Telenor obg 569 kr. Enhet: Galaxy S22...
Korrekt. Jag hade glömt bort mitt "To Go" abonnemang hos Tele2, men fick också detta e-mail idag, så nu kommer jag nog avveckla mitt...
Jo, det går. Man väljer själv när man vill starta inspelningen. Men har aldrig ringt en privatperson som har tonval innan man kommit fram, och...
Abonnemang: Telia obg 569 kr. Plats: Hemlingby Köpcentrum, Gävle. Enhet: Galaxy S25 Ultra. [ATTACH] . Abonnemang: Telenor obg 569 kr. Enhet:...
Abonnemang: Telia obg 569 kr. Plats: Gävle sjukhus Västra vägen. Enhet: Galaxy S25 Ultra. [ATTACH] Skönt med normal svarstid. Mot Stockholm:...
Är bara ett fåtal samtal jag önskar spela in utan att den man ringer till vet om det. Helt lagligt är det också. Myndigheter, kundservice osv kan...
Uppdaterade min S25 U nyss efter att ha dubbelkollat med / på en uppdaterad S25+ att jag inte tappar funktioner, som gör telefonen sämre....