Separate names with a comma.
Säljer min vita Oppo Find X8 Ultra med 256 GB lagring som köptes från Trading Shenzhen av mig själv i juli i år. Telefonen är i mycket bra skick,...
Hej, Säljer min svarta Fairphone 5 som jag kör officiella /e/OS på. Bootloadern är låst men kan låsas upp igen om man vill återinstallera...
Hej, Jag har ett Kindsuit-skal till en S25 Ultra i brun färg som säljes tillsammans med ett (1) skärmskydd. Båda tillbehören är av Samsung...
Säljer min Pixel Fold som jag köpte begagnad via Refurbed i augusti i år, som är i bra skick. Telefonen har 256 GB lagring och har fungerat...
Drog igång en retur på min S24 Ultra för drygt två veckor sedan som jag köpt av Samsung, på grund av problem med skärmen och högtalarna. Jag fick...
Verkar som Samsung överväger att ta betalt för AI-funktionerna med start 2026: Samsung kommer ta betalt för AI-funktionerna efter 2025 Känns ju...
Hej! Säljer min Skagen Falster Gen 6, som jag köpte i slutet av februari i år och knappt använt. Klockan är i fint skick. Armbandet har dock...
Jag har ägt många iPhones, nästan alla från iPhone 5S upp till och med 14 pro. Personligen har jag primärt uppskattat hårdvaran, där prestanda och...
Plockade precis upp en Xperia 1 V och slogs omedelbart av att vibrationsmotorn låter rätt mycket. När man kör den på max i samband med...
Har inte kvar min S23 Ultra längre, men köpte några tillbehör till den som jag ej har behov av längre. Specifikt är det ett läderskal från Samsung...
Säljer ett par Galaxy Buds 2 i grå/svart färg, som jag fick via en kampanj Samsung hade. Förpackningen är helt oöppnad [ATTACH] Prisidé: 800 kr...
Hej! Har någon lämnat tillbaka en mobil till Telia med bruten förpackning? Tar de ut en avgift eller värdeminskning även om den är i perfekt...
Hej! Säljer min Pixel 6a 128 GB som jag köpte under Black Friday förra året (november), då jag bytt tillbaka till iPhone. Mobilen användes...
Hej! Säljer min Surface Pro 8 med 8 GB RAM, 256 GB lagring, och en i5-1135g7, som jag köpte i mitten av oktober 2022. Datorn är i mycket bra...
Säljer min Pixel 6 Pro 128 GB i svart som jag använt som extramobil, då den inte kommer till användning. Telefonen är köpt hos ett svenskt företag...
Hej! Har en Galaxy Book Pro 360 13-tum som inte används och därför säljs. Min modell kör Windows 11 och har en i5-1135g7, 256 GB SSD, och 8 GB...
Hej! Säljer min Galaxy Watch 4 med LTE i storleken 40 mm då min primära mobil inte längre kör Android. Klockan är köpt i Sverige hos en svensk...
Dela bilder tagna med din Nothing Phone (1). Vore kul att se hur den presterar i olika förhållanden!
Säljer min S22 Ultra 128 GB i fint skick, som är svensksåld och inte operatörslåst. Telefonen är från i mitten av februari och jag är första...
Har haft S22U Exynos sen lansering och med start någon gång i april har det ibland hänt att vare sig jag eller den som ringer kan höra varandra....
Hej! Säljer min OnePlus 9 PRO 128 GB i färgen Morning Mist, eftersom jag känner att min gamla telefon passar mig bättre. Telefonen är köpt av en...
Amazon.se har väldigt bra pris på Watch 4 nu, men de säljer den tyska modellen. Har någon prövat den i Sverige, och isåfall, hur fungerar den? Är...
Hej! Säljer mina Buds Pro jag fick med min S22 Ultra. De är helt oöppnade. Se bild. [ATTACH] De kan hämtas i Stockholm. Tar bara Swish....
Hej, har kört prestandatester på min S22 Ultra Exynos med 8 GB RAM som jag tänkte dela, där jag bl.a. har kört 5st Wild Life i rad (blev liten...
Hej, har haft min S22U i drygt 1 dygn och har en del problem jag tänkte dela med mig av, som förhoppningsvis kommer lösas med kommande...
Säljer min Z Fold 2 eftersom den är för stor för mig. Telefonen är mindre än 2 månader gammal, och köptes olåst hos en svensk återförsäljare....
Uppdaterade min Z fold 2 till F916BOXM2EUH5 (1 september säkerhetsuppdatering), och har problem med att appar plötsligt roteras eller hamnar i...