Separate names with a comma.
Sålde ett par Airpods till denna trevlige herre! Allt gick supersmidigt, går inte annat än att rekommendera!
Pris?
Skulle det vara möjligt att skicka tar jag det.
Inhandlat på tradera
Köper en iPhone 11 eller Pro Max. Krav på repfri skärm.
Återigen snöat in mig på en Mi Note 10, fjärde i ordningen. Telefonen man tydligen behåller eller alltid kommer tillbaka till... Vilken Gcam +...
Säljer en Pixel 4a i finfint skick. Hittar ingenting att anmärka på, kan finnas någon hairline på skärmen jag inte lyckas hitta. Skärmskydd...
Tror faktiskt 95% av användarna hellre hade sett engelska med möjligheten till "översättning" istället. Helt klart mindre oseriöst än det här. :)
Jo, priserna är i många fall ruttna (i varje fall de korrekt prissatta) - speciellt med tanke på att man lika gärna kan beställa från DE utan...
Min beställning med Pi 4 och lite annat skräp är skickad till angivet "felaktigt" pris. Trevligt.
Köper du en telefon tillsammans med ett abonnemang är det 14 dagar från och med du mottagit hårdvaran, i varje fall om du handlar på distans.
Köpte en Mi Note 10 av @eastbound. Riktigt trevlig snubbe som levererar precis det han säger, rekommenderas varmt!
Klassisk trådkapning. Ruttet.
Då min 11 Pro tog en tripp på biltaket under färd köper jag en iPhone 11, vilken som med 64GB. Betalar max 6k för en Pro och 7k för en Max med...
Sålde två skal till denne herre. Allt gick hur smidigt som helst, rekommenderas varmt!
Bara så man har lite koll; hur länge kör du budgivning?
Drar tillbaka bud då jag redan köpt likadan lur.
Androids 10+ egna svepgester är ju i princip likadana som IOS-gesterna. De flesta "nyare" Android-lurarna med Android 10 eller 11 stödjer det och...
Kameratest mot 11 Pro: [MEDIA] View: https://www.youtube.com/watch?v=L3SflBuI8Rk
2100
Taget.
AW4 Space Grey 44mm GPS Aluminium Bra skick, ett par minimala märken på boetten. Finns märken på skärmen som jag försökt fånga så gott jag kan....
Hur gammal?
Någon som vet när NDA:n lyfts och det är dags att bli spammad med recensioner? Fredag?
Säljer en Samsung Galaxy Watch 42mm, BT-variant. Bra skick med lite mindre märken, se bilder. Komplett i kartong med tillbehör. 1200 plus frakt.
Sålda utanför forumet.
Säljer ett par oöppnade Buds+ i vitt. Kvitto medföljer. 750 kr plus valfri frakt.
Tack, men bara 64GB som är av intresse :)
Köper en iPhone 11 Pro eller Max till farsan. Betalar upp till i runda slängor 6k för en Pro och 7k för en Max med batterihälsa över 95% med...
6k
Är det en Mi 10 Pro eller Note 10 Pro? Står olika i rubrik och texten. :)
Problemet var att alla buds var slut och man fick ställa sig i kö ifall någon plockade bort dem ut varukorgen. Så tekniskt sett var erbjudandet...
Betalade 664 kr med klarna-kortet. Lägg på eventuell växlingsavgift för kortet du har. Erbjudandet är dock slut.
Tack för den!
Köpt av @hawah
Ja det där suger rejält, vill inte behöva kompromissa med en sån storleksskillnad för att få ”bäst” kamera. iPhone 11 Pro är perfekt i storleken,...
Om du valt att betala i EUR så kan jag ju hålla med om att det dock var jävligt ruttet och värt att undersöka. För mig framkommer det att...
Att betala med PayPal i sig är ju inget misstag, däremot är det ett misstag att låta PayPal sköta valutaväxlingen åt dig istället för att...
Köper en Note 10+ eller S10+ med SD855.
12 & 12 Pro ska enligt de flesta läckor släppas i oktober, 12 mini och 12 Pro Max i november. Ungefär en månads glapp mellan releaserna.